Kanske en sån här avatar:Håller med, vi har tagit upp det tidigare i tråden, men hon är envis hon.
Du är ju moderator, så du får väl säga till på skarpen
Kanske en sån här avatar:Håller med, vi har tagit upp det tidigare i tråden, men hon är envis hon.
Du är ju moderator, så du får väl säga till på skarpen
Kanske en sån här avatar:
De e väl än jävla tur de! Förhållanden med personer man hellre är utan håller sällan länge hehe
Själv har jag blivit påmind hur mycket mer jag gillar närhet och att ha nån att sova med än one nightstands men varken jag eller hon som påminde mig vill satsa på den andra som mer än vänner eller? Smått förvirrat...
Hörrö, hinkskrälle, man får ju epilepsi av den där
Blir perfekt. Hota med banning på grund av brott mot folkhälsan. Det kan säkert få henne på bättre tankar
Dumhet och idioti är brott mot folkhälsan
Trodde dumhet var en del av folkhälsan
Kanske en sån här avatar:
Inte än. Vi vill men det går inte för sig av olika anledningar.
Han får inte för sina föräldrar
Va gör alla ikväll då? ja va uppspelt över att börja ett nytt kapitel av livet imorgon tills ja kom på att de va på tisdag
Ohhh stackars dig
Jag har aldrig velat ha närhet av den rätta anledningen. (Stora problem med självtillit, självkänsla osv). Det handlade alltså om att inte vara ensam och för att få bekräftelse. Det är nog därför som det känns extra speciellt den här gången.
Man kan ha den närheten man vill ha utan att det ska vara en kärleksrelation, vad är en kärleksrelation utan kärlek liksom?
Vill du ha mer än bara fysisk närhet så får du ta o göra nåt åt saken Som singel höll jag hellre alla på en armlängds avstånd och ingen fick krama mig OM OM OM nu vi skulle dela säng. Och jag skickade alltid ut killen på morgonen när JAG vaknade (och jag är morgonpigg ). Sov aldrig borta.
Jag har aldrig velat ha närhet av den rätta anledningen. (Stora problem med självtillit, självkänsla osv). Det handlade alltså om att inte vara ensam och för att få bekräftelse. Det är nog därför som det känns extra speciellt den här gången.
Man kan ha den närheten man vill ha utan att det ska vara en kärleksrelation, vad är en kärleksrelation utan kärlek liksom?
Vill du ha mer än bara fysisk närhet så får du ta o göra nåt åt saken Som singel höll jag hellre alla på en armlängds avstånd och ingen fick krama mig OM OM OM nu vi skulle dela säng. Och jag skickade alltid ut killen på morgonen när JAG vaknade (och jag är morgonpigg ). Sov aldrig borta.
Haha, nej min gubbe är inget lamm, han är en gammel bock!Vad händer på tisdag då?
Med texten under ditt namn undrar jag på om du är Kärringens lammkött?
Eller var det Plåthinken som hade ett lammkött?
Oj, oj, hur mkt har polarna bettat på huruvida du överlever det här året nu då?Börjar som scenriggare och med lite flytt så blir de jobba på turnéer och festivaler. Liiiiite roligare än ela på storbyggen och i hyreshuskällare.
Våffå inte dådå?
Förtydligande
Grisar är ej lamm.
Typ som att han inte har något långsiktigt jobb för tillfället och aldrig bott själv. Jag vill inte ge mig i kast med ett samboförhållande där killen flyttar direkt hemifrån. Ett misstag jag aldrig gör om, även om det inte är samma sak med just honom där han faktiskt städar hela huset åt hans föräldrar.
Jag har inte bråttom med att flytta ihop som många verkar ha, jag är nöjd som det är nu
Typ som att han inte har något långsiktigt jobb för tillfället och aldrig bott själv. Jag vill inte ge mig i kast med ett samboförhållande där killen flyttar direkt hemifrån. Ett misstag jag aldrig gör om, även om det inte är samma sak med just honom där han faktiskt städar hela huset åt hans föräldrar.
Jag har inte bråttom med att flytta ihop som många verkar ha, jag är nöjd som det är nu
Låter vettigt faktiskt.
Jag har oxå lammkött.
.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|