Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fan va kinkey :tungan menade att när jag e trött så blir de lätt att jag bablar på om de som oftast går hem och de blir liiiite vinklat, jag menar de händer ju att saker går bra men de vill folk inte höra om ju!


Säker? Bara pma när du ändrat dig! :hihi


....och så snubblar du lite i underhållningssyfte. Precis som jag visar att man lätt klår Peter med bara ett lillfinger :fakta


Hade det inte vart smartare att säg till henne att biljetter inte är något problem :va
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Kan du engelskt teckenspråk för det är väl annorlunda mot det svenska?

Jag kan väl några tecken och hela det amerikanska handalfabetet :hihi

Jag var bättre förr i tiden när jag bodde i Stockholm och det ofta förekom utländska gäster. För att förtydliga: Amerikanskt och engelskt teckenspråk är inte likadana :)
 

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Ort
Kristianstad
Hoj
Honda VFR800
Då denna tråden ändå är utflippad lägger jag in den här :yoparty

a5d6WgG_700b_v1.jpg
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Been there done that! Hittar fortfarande chokladfläckar på min vita tapet ibland efter en skak-incident för ett par år sen... :crash

Haha, jag hade turen att jag skakade lite försiktigt, det gör jag alltid i början för att pulvret och vattnet ska blandas innan jag skakar utav helvete.

Du har inte funderat på att ha en ny skak-incident med vaniljprotein? :crash
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Haha, jag hade turen att jag skakade lite försiktigt, det gör jag alltid i början för att pulvret och vattnet ska blandas innan jag skakar utav helvete.

Du har inte funderat på att ha en ny skak-incident med vaniljprotein? :crash

Mjo,, men jag har lite olika modeller på shakers, och av någon anledning så är gängorna marginellt annorlunda.. så det går att skruva på "fel" lock.. men det blir inte tätt,, så först stänker det lite åt alla håll... sen när man skakar H3lVEtTeTT! så flyger locket av :(

En annan grej som var lite rolig var att jag tog med en shaker med ett lock som man bara trycker på, inte skruvar.. in i bastun en gång,, då sprängdes locket av för att värmen skapade tryck i shakern.. alla blev rätt förvånade :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det där är ju en lipsill!
PippiT kan ha den som avatar :D

Du kan ha den som invånare i arslet.
:4skrika

Det misstaget görs regelbundet. :crash

Jag gjorde det två ggr i rad. :(
Va lite onykter. :D

Mjo,, men jag har lite olika modeller på shakers, och av någon anledning så är gängorna marginellt annorlunda.. så det går att skruva på "fel" lock.. men det blir inte tätt,, så först stänker det lite åt alla håll... sen när man skakar H3lVEtTeTT! så flyger locket av :(

En annan grej som var lite rolig var att jag tog med en shaker med ett lock som man bara trycker på, inte skruvar.. in i bastun en gång,, då sprängdes locket av för att värmen skapade tryck i shakern.. alla blev rätt förvånade :D

Så kontentan är, bygg inte upp för mycket tryck i bastun så att du sprutar på de andra? :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top