Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag går alltid ner under jul eller när jag är ledig rent allmänt.. för att jag är vaken färre timmar, och äter mindre per dygn än vad kroppen bränner.. det är fördelen med att ha lite muskelmassa som "drar" energi...

Det håller jag med om. Sjukt förvånad över att jag inte gått upp nånting. Haft så sjukt mycket ångest helt i onödan :D

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Skit i exet och skit i mäklaren om hon inte är intresserad.

Ha kul så dyker nån annan upp, varför måste du jaga efter något nytt så här snart inpå uppbrottet?

Nejnejnej.. Mäklaren verkar intresserad, det var så jag menade. men inte kasta sig i famnen riktigt än.

Och normalt så skulle jag inte rusa in i ett nytt förhållande. Men vi träffades i samma veva som min födelsedag förra året. Då hade jag precis blivit ihop med tjejen, och hon var förlovad.

Han stack från henne, hon stack från mig. Och med det så har vi börjat prata och kommit fram till att vi har en del gemensamt. :)

Och jodå. Jag hade skitkul på semestern :brinnerup

944816_695450233819937_648102457_n.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Han stack från henne, hon stack från mig. Och med det så har vi börjat prata och kommit fram till att vi har en del gemensamt. :)

Handen på hjärtat... Det där skriker lite rebound över det hela. Men vill ni bägge samma sak är det inga problem men jag skulle akta mig för att inleda något seriöst. Iaf än på ett tag.

Men bra att du hade kul åtminstone! :tummenupp

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Jag uppskattar varningen. Bra att få fötterna på fast mark. Och jag ska inte förhasta mig in i nåt.
För jag har en känsla av att eventuell obesvarat tycke skulle göra mer ont än det förhållande jag precis avslutat. Och det skulle vara ohyggligt pinsamt och kika in och dra upp samma sak igen inom en kort period.

Om den där förklaringen ens är begriplig? Jag fintar bort mig själv ibland, märker jag. :va

Nåja. Nog från mig. :)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag går alltid ner under jul eller när jag är ledig rent allmänt.. för att jag är vaken färre timmar, och äter mindre per dygn än vad kroppen bränner.. det är fördelen med att ha lite muskelmassa som "drar" energi...

Vafan, semestern i somras var enda ledigheten i mitt liv jag inte gick upp i vikt. Men det tog jag igen vid jul, jag har gått upp 4kg och det började gå utför efter SH-festen. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Jag har också gått ner i vikt under jul. Tror dock mest att det beror på minskat alkoholintag jämfört med i somras och höstas, snarare än muskelmassa för min del... :rolleyes:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har också gått ner i vikt under jul. Tror dock mest att det beror på minskat alkoholintag jämfört med i somras och höstas, snarare än muskelmassa för min del... :rolleyes:

Det lär det göra... en stor stark är ungefär 250kcal,, så 2-3 starköl så har du fått i dig en extra måltid..
Ta bort den så lär det märkas :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Det håller jag med om. Sjukt förvånad över att jag inte gått upp nånting. Haft så sjukt mycket ångest helt i onödan :D

Lite nyfiken, muskler innebär ju också ökad vikt så hur brukar ni bedöma om det är "bra eller dåligt" med viktökningen?

Själv tränar jag (fast inte lika seriöst som ni) men väger jag mig nästan aldrig utan låter främst kläderna avgöra (lite ögonmått också vad gäller fasthet :rodnar).

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Wobbel är dåligt tungt, fasthet är bra tungt.
Och nu tänker ni det med horsepundarsvenska:
Fasthejt e bra tuuungt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Trött va ordet, har sveriges sämsta nerver så somna tre gick upp kvart i sex, jobba gick bra men så fort man kom hem va de kört, trots friskt powernapande, käk och pwo så hade jag somnat om jag på mig i bänkpressen nu!:gnisla sparar bröstpasset till imorn

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0