Singeltråden

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Ort
Kristianstad
Hoj
Honda VFR800
Yepp, vi fikar och skruvar på våra bilar och hojar.

Fast egentligen så skulle man ha garage i anslutning till något stall,.med gemensamt fikarum
Garage = män
Stall = brudar :tuttar
Skulle bli så mycket trevligare att fika då:)

Hade nog blivit billig hyra ute på landet för fordonen också. :banana
Så länge man inte får betala per häst då :huvet
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Min vän/pt/sensei har satt mig på mjölksyreträning. Testa det!

10reps, 10sek vila, 10reps, 10sek vila, 10reps.
90sek vila
10reps, 10sek vila, 10reps, 10sek vila, 10reps.
90sek vila
10reps, 10sek vila, 10reps, 10sek vila, 10reps.

Repetera med nästa övning. :huvet

Ohh den lät brutal, lär gå ner en hel del i vikt för att orka dock! Ja e ganska rastlös av mig och köer runt 30 sekunder vila mellan så lite mjölksyre tålighet har jag.

Fick tips att köra tre snabba reps en stört långsam, tre snabba, en långsam, tre snabba den är också hemsk :hihi
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Ohh den lät brutal, lär gå ner en hel del i vikt för att orka dock! Ja e ganska rastlös av mig och köer runt 30 sekunder vila mellan så lite mjölksyre tålighet har jag.

Fick tips att köra tre snabba reps en stört långsam, tre snabba, en långsam, tre snabba den är också hemsk :hihi

Jag skulle verkligen behöva träna igen, senast jag tränade så fick jag en djävulsk träningsvärk, men den har släppt nu såhär 30 år senare:D
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Hade nog blivit billig hyra ute på landet för fordonen också. :banana
Så länge man inte får betala per häst då :huvet

Billig hyra?! Det billigaste jag betalat i stallhyra är 1500 i månaden och det blev billigt tack vare att jag jobbade i stallet då... :rolleyes: Visserligen har jag dålig koll på garagehyror, men kan inte tänka mig att det är så mycket dyrare?
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Billig hyra?! Det billigaste jag betalat i stallhyra är 1500 i månaden och det blev billigt tack vare att jag jobbade i stallet då... :rolleyes: Visserligen har jag dålig koll på garagehyror, men kan inte tänka mig att det är så mycket dyrare?

2000:-/mån kan du få ge inne i city i den här stan..

Jag betalar dock bara 150:-/mån för en halv bilplats, eftersom garaget är feldesignat och det inte går att parkera en bil där :hihi
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
2000:-/mån kan du få ge inne i city i den här stan..

Jag betalar dock bara 150:-/mån för en halv bilplats, eftersom garaget är feldesignat och det inte går att parkera en bil där :hihi

En stallplats centralt i den där stan går väl nästan på det tredubbla. ;) Så jag tror ni tjänar på att hålla er till garage. Ekonomiskt sett, åtminstone...

Men visst, kunde ju vara kul att kombinera, köra nåt race häst mot MC nån gång emellanåt när man har tråkigt. :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Billig hyra?! Det billigaste jag betalat i stallhyra är 1500 i månaden och det blev billigt tack vare att jag jobbade i stallet då... :rolleyes: Visserligen har jag dålig koll på garagehyror, men kan inte tänka mig att det är så mycket dyrare?

2000:-/mån kan du få ge inne i city i den här stan..

Jag betalar dock bara 150:-/mån för en halv bilplats, eftersom garaget är feldesignat och det inte går att parkera en bil där :hihi

Och då är de på hästspråk bara boxplats, ska du kunna rykta hojen ocksåblir de lätt 3-4000

Själv snyltar jag på päronens garage, då kostar de Grattis och söndagsmiddag ingår med matlåda! :D
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
2000:-/mån kan du få ge inne i city i den här stan..

Jag betalar dock bara 150:-/mån för en halv bilplats, eftersom garaget är feldesignat och det inte går att parkera en bil där :hihi

Jag betalar 175:-/mån för bilplats i garage men min bil e så liten att jag får plats med både bil och hoj i samma ruta. :banana
 

Tjita1

Guest
En stallplats centralt i den där stan går väl nästan på det tredubbla. ;) Så jag tror ni tjänar på att hålla er till garage. Ekonomiskt sett, åtminstone...

Men visst, kunde ju vara kul att kombinera, köra nåt race häst mot MC nån gång emellanåt när man har tråkigt. :D

350 kronor i månaden betalar jag för min garageplats, och där går det nog med nöd och näppe in en småbil om man skohornar lite och inte förväntar sig att kunna kliva ur.
Hästar är helt uppenbarligen dyrare i drift än hojar. Det enda som är billigare är bränslet...

Ändå vill jag ha en Ardenner när "jag blir stor"... Eller en nordsvensk.. Eller en Shire.. En "riktig" häst..

Nä, ehh, :ätapiller, gonatt. Imorgon är det första skoldagen 2014 för min del. Wish me luck.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Fast definitionen av garage kan ju vara ganska så olika. Vårat hobbygarage är ju nästan som en komplett verkstad,
det enda som egentligen saknas är en pelarlyft ( går inte att ha på grund av takhöjden) och lackbox
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Alltså vad fan... Kan inte ens sitta i godan ro och se på Full Metal Jacket utan att Surfin Bird drar igång... Jävla Peter, sluta kapa min TV! :4skrika
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Om sex timmar drar jag till Arlanda och sen bär det av mot USA. :D Min kompis vet inte om att jag kommer så hon kommer antingen skita ner sig av chock när jag o Erica rusar in på baksidan av huset o bankar på fönstrena eller börja gråta av glädje. :banana
Wohoooooo San Diego here I come. :D

Du borde tagit en powerfap under den tiden.

Fixade. :D

Det gör den nog inte, Pippi har säkert ersatt Keffe med den. :)

Mohahaha, du känner mig så bra hjärtat. :kär

Pippi bryr sig inte om hojar, bara bullar :mattias

Snarare tvärtom...står den kvar? :rolleyes

Den största fördelen med mc är att parkeringen/boxen inte förvandlas till ett hav av bajs om man glömmer att titta till den på ett par dar.. :gnissla

Är du riktigt säker.... :crash
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Iofs, med tanke på din överkänsliga mage så vill vi nog inte veta hur det ser ut i dina förråd och garage :D

Eftersom jag är väldigt anal när det gäller min städning (och nej jävlapeter, anal betyder inte att jag bajsar överallt) så kan du räkna med att mitt förråd är minst lika organiserat som det är i kökslådorna och köksskåpen, för att inte tala om klädkammaren. :D

Men just nu bryr jag mig inte för snart är jag på väg. :banana

:ätapiller
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top