Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det beror ju på vad som ökar i vikt. Själv har jag legat still i sisådär ett år men nog ändrades min kropp och jag minskade i storlek. Muskler väger ju men tar mindre plats. Så där var det lite win-win för min del eftersom en viktnedgång triggar mig till nåt dåligt.

Jag har också en viktklass att hålla nu när jag ska tävla i styrkelyft men annars hade jag inte brytt mig så mycket och gått efter hur kläderna och hur kroppen känns. Fråga gärna någon som du vet är brutalt ärlig för att inte låta din hjärna spela dig ett spratt. Och fråga för guds skull inte din man för han kommer svara "Du är alltid vacker, älskling". Det gör iallafall mitt lammkött och det är meningslöst när man vill ha något ordentligt svar :3freak Fast jag hade inte heller gått upp något så han hade nog rätt, bara hjärnspöken ;)

Har man en viktklass att hålla så blir det ju till att hålla koll, de så klart. Men det har ju inte HMS Tjerringen. Fråga min man, nja, han skulle aldrig svara som lamköttet, men han har ingen koll så därför frågar jag inte. Enda gången någonsin han reagerat var när jag klippte jättekort lugg för massor med år sen o då sa han bara: Va har du GJORT??? :confused:


Fan va fränt! Under vilka former då?:)
Mja, insåg nu att jag fick det att låta häftigare än det är. :rodnar

Det är en heldag med Annie Hon ska hålla i instruktioner i rally-körning, inte MC alltså, och sen ska deltagarna tävla under dagen. Men det ska bli skitkul hur som helst! :banana

Vem är Annie Seel? :va
Hon har kört Paris-Dakar på MC typ 5 ggr. Nu har hon gått över till att vara co-driver i bilrally.

http://www.annieseel.com/
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har man en viktklass att hålla så blir det ju till att hålla koll, de så klart. Men det har ju inte HMS Tjerringen. Fråga min man, nja, han skulle aldrig svara som lamköttet, men han har ingen koll så därför frågar jag inte. Enda gången någonsin han reagerat var när jag klippte jättekort lugg för massor med år sen o då sa han bara: Va har du GJORT??? :confused:


Mja, insåg nu att jag fick det att låta häftigare än det är. :rodnar

Det är en heldag med Annie Hon ska hålla i instruktioner i rally-körning, inte MC alltså, och sen ska deltagarna tävla under dagen. Men det ska bli skitkul hur som helst! :banana

Hon har kört Paris-Dakar på MC typ 5 ggr. Nu har hon gått över till att vara co-driver i bilrally.

http://www.annieseel.com/

Men fortfarande rally med instruktör är roligare än min genomsnittliga dag iaf, Grattis om dina brukar va roligare! :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Var den inte bara stor utan bauta stor? Eller spred du möjligen det över fler bagage för att minska risken? :7peta

Den va inte stor o nu när alla presenter är borta är den inte ens halvfull. Max 10 kg.

Var den liten menar du :hihi. Topp tre på största väskor jag sett någon gång. Men fin.

Om jag jämför med bimbobrudarna och bimbokillarna som åkte med samma plan så var min väska liten och dessutom halvfull. En av dom öppnade sin väska på flygplatsen i Chicago och fick nästan inte igen den igen. Höhö.


Jag packade kvällen innan för orka gå upp tidigare. Usch.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Om jag jämför med bimbobrudarna och bimbokillarna som åkte med samma plan så var min väska liten och dessutom halvfull. En av dom öppnade sin väska på flygplatsen i Chicago och fick nästan inte igen den igen. Höhö.

Men det är ju orättvist när du jämför ditt handbaggage mot deras enda riktiga baggage.
Du får räkna in alla din enorma riktiga resväskor också. :hihi
 
Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men det är ju orättvist när du jämför ditt handbaggage mot deras enda riktiga baggage.
Du får räkna in alla din enorma riktiga resväskor också. :hihi

Fast just när det åks åt det hållet tror jag att hon har en poäng. Alla människor som drar till NY för att deras stad känns så trång måste ju ha sitt livsstilskitt med sig, har man då värdelös självbild och världsåskådning så ska det till möe prylar. Ppppp hade ju iaf presenter med sig.
 

Tjita1

Guest
Svar: ja, det tror jag nog. Känns ganska behagligt faktiskt. Men jag kan inte säga att det var speciellt gott.

/Den nyfikne "nykteristen"
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top