Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Nämen, att sätta sig och kolla på en mörk dystopisk apokalypsfilm känns väl som ett bra sätt att bli på bättre humör en söndagkväll..?

Kör hårt!

Jag ger nog upp mitt plugg. Det enda jag har i min skalle är att baka och att se på film. Och slappa. :hihi

Kladdkaka in progress. Bara film som saknas. Och sällskap. Jag är så jävla trött på att läsa juridik. Jag hatar biten associationsrätt ännu mer :huvet Tenta på tisdag och jag vet inte ens om jag sätter den.
 

Tjita1

Guest
Juridik är iofs ett intressant ämne, men det låter fruktansvärt att studera till...
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:rock:rock:banana:banana:banana

I julas så missade jag anmälan till en supporterresa till Isle of Man i Augusti, platserna tog slut blixtsnabbt.

Men det visade sig att jag fick en plats ändå, är så jäkla lycklig nu:):banana:banana:banana:banana


Jag ska till Isle of Man för att se på riktig roadracing :):banana:banana:banana:banana:banana
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Juridik är iofs ett intressant ämne, men det låter fruktansvärt att studera till...

Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan

Kladdkaka är OK, men akta dig för att skylta med eventuella bullbak.. Då står PippiT och rycker i dörren fortare än bullarna hinner svalna :crash

Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan



Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash

"Hemlig ingrediens"
Hur tänkte du här, Brajhinken?
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Studera och lära sig om hur det stora hela fungerar egentligen - ja tack!

Men tenta i det? Nej tack! :tungan


Har faCktiskt en påse kanelbullar i frysen. :crash Var mest sugen på att baka muffins med en hemlig ingrediens men den ingrediensen hade jag inte hemma så fick bli kladdkaka för att vara ekonomisk. Kladdkakan blev helt ok, hade smakat bättre med smör istället för olja. Men nu är chokladsuget stillat åtminstone. :crash

Om det är en hemlig ingrediens, hur vet du då om du har den hemma eller inte:confused::D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top