Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Har inte gjort nåt vettigt alls idag förutom att springa en sväng med den fyrbente i snön. Men jag klädde mig i fel löparbyxor och håller fortfarande på att försöka tina upp ändalykten som trots sin rätt solida isolering blev genomkyld... får ta en varm dusch till tror jag... :rodnar
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Åh då blir hon glad! Hon är ju som kvinnfolk är mest, förtjusta i skor :D

Känner igen de där min subba har fyra par! Ett par löpskor, ett par höst sneakers, ett par högklockat och sen ett par stilettklackar, dem va dyra men oj oj va porriga hon är i dem!
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Har inte gjort nåt vettigt alls idag förutom att springa en sväng med den fyrbente i snön. Men jag klädde mig i fel löparbyxor och håller fortfarande på att försöka tina upp ändalykten som trots sin rätt solida isolering blev genomkyld... får ta en varm dusch till tror jag... :rodnar

Jag var i garaget men fick inget gjort, förrutom att jag målade lite. Är skitseg idag så jag åkte hem istället:(
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag var i garaget men fick inget gjort, förrutom att jag målade lite. Är skitseg idag så jag åkte hem istället:(

Jag känner mig lat i dag vad gäller måsten, stora tjejen får ta hunden o även laga maten, jag sitter o roar mig vid datorn... Just det ja, måste sätta tillbaka kapellet på Sürran, startade henne här om kvällen bara för o höra hur hon spinner... :rolleyes:
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hemnycklarna på jobbet och jobbnycklarna hemma ingen fungerande bil... Går bra nu!

Så om nån i stockholm har en soffa eller källare så är jag fri att skamlöst uttnytjas haha.:tungan
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hemnycklarna på jobbet och jobbnycklarna hemma ingen fungerande bil... Går bra nu!

Så om nån i stockholm har en soffa eller källare så är jag fri att skamlöst uttnytjas haha.:tungan


Som om nycklarnas vara eller icke vara gör någon skillnad när det gäller det :tungan
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top