Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nämen, lever du?
A_NN_A har börjat tillåta internetåtkomst från källaren??
Nämen, lever du?
Pft, man låter er härja fritt en stund och ni dödförklarar mig...
Pft, man låter er härja fritt en stund och ni dödförklarar mig...
Tror #8 skulle kunna varit Struty om hon nu hade tagit sig dit...
Några av de konstigaste klagomålen på resor, insamlade av researrangörer och hotell:
1. "Det tog oss nio timmar att flyga från Jamaica till England. För amerikanerna tog det bara tre timmar att komma hem. Det är orättvist."
2. "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."
3. "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."
4. "Ingen berättade att det fanns fiskar i vattnet. Våra barn blev rädda."
5. "Vägarna var så skumpiga så vi kunde inte läsa guideboken på väg till hotellet. Det gjorde att vi inte kände till saker som hade gjort vår resa roligare."
6. "Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade sagt att det skulle vara så många utlänningar där."
7. "Jag är säker på att jag har bott i det här hotellrummet i ett tidigare liv. Jag kan inte bo här igen."
8. "Varför är det inga kängurur i centrala Sydney. Jag är besviken."
9. "De borde inte tillåta att man solar topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt."
10. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta."
Nu tycker jag att Kärringen är lite elak...
Åja, skulle du inte bli besviken då? O inga koalor...
Det är bra, det kan man inteNejdå, vi litar bara inte riktigt på Anna, bara.
... Snusktant!Ånej, jag visste allt att du lever. Men du verkar vara lite för mycket med din nya fyrhjuliga flickvän, eller så sitter du o drömmer våta drömmar om att göra helikoptern...
Det är bra, det kan man inte
... Snusktant!
För att ni har en helt annan syn på det där. Det som är en jävlig bakfylla för en svensk är en vanlig söndag för en ålänning.
Tror #8 skulle kunna varit Struty om hon nu hade tagit sig dit...
Några av de konstigaste klagomålen på resor, insamlade av researrangörer och hotell:
1. "Det tog oss nio timmar att flyga från Jamaica till England. För amerikanerna tog det bara tre timmar att komma hem. Det är orättvist."
2. "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."
3. "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."
4. "Ingen berättade att det fanns fiskar i vattnet. Våra barn blev rädda."
5. "Vägarna var så skumpiga så vi kunde inte läsa guideboken på väg till hotellet. Det gjorde att vi inte kände till saker som hade gjort vår resa roligare."
6. "Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade sagt att det skulle vara så många utlänningar där."
7. "Jag är säker på att jag har bott i det här hotellrummet i ett tidigare liv. Jag kan inte bo här igen."
8. "Varför är det inga kängurur i centrala Sydney. Jag är besviken."
9. "De borde inte tillåta att man solar topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt."
10. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta."
Frugan hälsar för övrigt
Åh då blir hon glad! Hon är ju som kvinnfolk är mest, förtjusta i skorHälsa tillbaka! Säg att hon är klär i vinterdojjorna!
Åh då blir hon glad! Hon är ju som kvinnfolk är mest, förtjusta i skor
Nu förstår jag inte vad du menar...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha