renkött
Gudomlig sporthojare
Hm.. Lite svag huvudvärk, lite lätt illamående, och rätt seg i skallen... Har jag drabbats av ett milt fall av.. bakfylla?
Finns det något som heter tjugofjortis?
Hm.. Lite svag huvudvärk, lite lätt illamående, och rätt seg i skallen... Har jag drabbats av ett milt fall av.. bakfylla?
Får man fråga varför du gav upp nykterismen sådär bara?
Hoppla, ja det där är en medium bakfylla helt klart. Lite pizza, chips o cola brukar hjälpa!Hm.. Lite svag huvudvärk, lite lätt illamående, och rätt seg i skallen... Har jag drabbats av ett milt fall av.. bakfylla?
Jag tror bestämt att vi i annat fall just nu upptäckt denna sällsynta art. Vill du att den döps efter dig?Finns det något som heter tjugofjortis?
Vänta nu.. har du varit nykterist tills nu Tjita1?
Isåfall undrar jag samma som blöjan.. varför ger du upp det?
Alkohol är ju bland det sämsta som finns för kropp och figur, så det känns ju som fel sak att börja med sådär utan egentlig anledning?
Åja, bort med rynkor o med fårer, fejset sväller med Explorer!
Finns det något som heter tjugofjortis?
Får man fråga varför du gav upp nykterismen sådär bara?
Jag tror bestämt att vi i annat fall just nu upptäckt denna sällsynta art. Vill du att den döps efter dig?
Ja, det är ju det det gör.. gå ner på Stureplan en sväng och kolla på alla tjejer som trots att de faktiskt är relativt smala lyckas med konststycket att ändå vara lönnfeta pga av nån drink varje kväll
Lite internationellt sådär, renkottis?
I övrigt är jag imponerad av nykterister, att man säger nej till denna så inpräglade sociala dryck. Lite som att säga nej till kaffe.
Du må tro att man blir ifrågasatt när man inte vill dricka. Speciellt om det är med kompisar som man aldrig spottat i glaset tillsammans med förr.
Ja, det är ju det det gör.. gå ner på Stureplan en sväng och kolla på alla tjejer som trots att de faktiskt är relativt smala lyckas med konststycket att ändå vara lönnfeta pga av nån drink varje kväll
Ja det tycker jag blir bra. Förutom att asiaterna ibland kommer få det till len-kottis!Lite internationellt sådär, renkottis?
I övrigt är jag imponerad av nykterister, att man säger nej till denna så inpräglade sociala dryck. Lite som att säga nej till kaffe.
Du må tro att man blir ifrågasatt när man inte vill dricka. Speciellt om det är med kompisar som man aldrig spottat i glaset tillsammans med förr.
Jag är nog fortsatt nykterist tror jag. Det var inte särskilt trevligt. Det var bara för att testa.
Jag tycker inte om kaffe heller.
Folk ska ju pika en redan om man dricker varannan vatten och inte följer tempot. Men man mår så mycket bättre dagen efter
Ifrågasatt låter milt. Folk i min närvaro tror att jag är sjuk och blir smått oroliga för mig för att jag under den senaste månaden enbart druckit alkohol på julafton, inte tagit i en cigarett på nästan två månader och inte druckit kaffe på tre månader... Då känner jag lite spontant att om de nån gång skulle vara oroliga för mig kanske det skulle ha varit innan jag faktiskt drog ner på allt? Men det är tydligen inte logiskt för de flesta.
Varannan? Brukar bälga i mig nån liter H2O innan jag går och sover bara, funkar förvånansvärt bra. :tumenupp
Förändring är dåligt, det vet ju alla! Det var bättre förr, ju förr dess bättre och allt sånt där Fattaruvel?
Huh, varför det så?Du är ålänning, din åsikt räknas inte i en sån här fråga.
Huh, varför det så?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |