Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Appropå djur och odjur..
Sprang på min gravida granne här i trappen nyss..

Tydligen så ska dom få ungen 1 Mars.. Då säger hon "sen är det slut på din nattsömn"..

Jag har givetvis inte räknat med att bli drabbad av deras unge.. Behöver man verkligen stå ut med någon annans skrikande barn sådär? Eller kan man klaga nånstans?

Kul med massa skrik om man skulle vilja ta nån tupplur nån gång... :gnissla

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Appropå djur och odjur..

Tydligen så ska dom få ungen 1 Mars.. Då säger hon "sen är det slut på din nattsömn"..

Jag har givetvis inte räknat med att bli drabbad av deras unge.. Behöver man verkligen stå ut med någon annans skrikande barn sådär? Eller kan man klaga nånstans?

Personligen ser jag ju inte varför en skrikande unge skulle vara mer okej än en skällande hund, men jag har lärt mig att samhället oftast inte delar min åsikt när det gäller sånt. ;)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Appropå djur och odjur..

Om det inte är något fel på den bör den inte skrika dygnet runt. :fakta

Tjita1

Guest
Dock kan dom ju ha kolik, men har ett barn så svår kolik, i synnerhet om man bor i lägenhet, så måste man få avlastning (vilket man också har rätt till) av sjukvården, för även om det låter hemskt att inte vara med sitt barn när det inte mår bra, så kommer fullständig sömnbrist, kanske i veckor, inte leda till några särskilt önskvärda effekter hos föräldrarna, och det kan mycket väl sluta med att barnet blir mer lidande i slutänden iallafall. Sen att ungen vaknar ett par gånger på natten och skriker lite får man kanske leva med, men varar det hela nätterna så är det frågan om att, om man inte vill konfrontera föräldrarna, vilket kanske inte heller är lämpligt om dom inte heller får sova nåt, att man faktiskt ringer SOS och ber dom skicka en ambulans, för det kan krävas att man mer eller mindre påtvingar föräldrarna en medicinsk åsikt i ett sånt fall.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
O då skriker de jämt för att de inte kan stänga munnen per definition menar du eller...`:näsblod

Mja, vissa är kul andra inte. Det är ju som alla varianter av homo sapiens. :crash

Är de inte kul så lämpas de såklart omgåendes tillbaks till sina rätta ägare. Om inte annat är det bra motion att busa med ungar. :hihi

Har dock en kompis som jämnt ska dra fram sin mobil för att visa sin dotter. Varför skulle jag vilja se bilder/filmer på en 2åring som river ner saker???

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Är de inte kul så lämpas de såklart omgåendes tillbaks till sina rätta ägare. Om inte annat är det bra motion att busa med ungar. :hihi

Har dock en kompis som jämnt ska dra fram sin mobil för att visa sin dotter. Varför skulle jag vilja se bilder/filmer på en 2åring som river ner saker???

Näh titta på andras barn på film är ju sjukt tråkigt. Ens egna däremot är sjukt kul. :banana

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring