Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har visserligen aldrig testat, men känns som att det inte är lika mysigt med en hoj i sängen... Men jag kanske har fel?

Och hur mysigt är det med en hund?

Ett ex hade en stor jävla schäfer.. som förvisso var snäll, men jag blev väckt av att den slickade mig i ansiktet varannan morgon.. Inte så mysigt :6surkart

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Ett ex hade en stor jävla schäfer.. som förvisso var snäll, men jag blev väckt av att den slickade mig i ansiktet varannan morgon.. Inte så mysigt :6surkart

Sjukt mysigt! Man får ju ha lite pli på hunden bara, slickande i ansiktet är inte trevligt oavsett om man blir väckt av det eller inte.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Sjukt mysigt! Man får ju ha lite pli på hunden bara, slickande i ansiktet är inte trevligt oavsett om man blir väckt av det eller inte.

Det är ju precis det där som är nackdelen med alla djur. Man vet aldrig vad de hittar på.

Så fort någon inte är vaken och håller koll så lever de rövare... Och ibland när man är vaken så hoppar någon dold instinkt in och gör nåt konstigt också..

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är ju precis det där som är nackdelen med alla djur. Man vet aldrig vad de hittar på.

Så fort någon inte är vaken och håller koll så lever de rövare... Och ibland när man är vaken så hoppar någon dold instinkt in och gör nåt konstigt också..

Typ som människor, fast djuren är lättare att kontrollera. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

HAHAHA :rofl

Regel 1: Inga djur i möbler. Här har hunden sin plats på golvet och vid mattes fötter. (Undantag: Lammet i möbler)
Regel 2: Väck mig inte om det inte är viktigt.

Hunden är helt införstådd och helt med på reglerna.
MEN när Lammet sover här tycker han dock att det är roligt att bryta mot regel 2, han anser väl att Lammet inte räknas in riktigt :hihi

Jag har sagt åt Lammet att vi får väl byta sida om det behövs, då sa han "Näe, då slickar jag på dig i ansiktet så du vaknar". :dummer

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nej det är dom inte! :4skrika

Tänk själv om du skulle ha ett lejon eller en krokodil hemma i lägenheten, skulle säkert vara jättemysigt.

Tills det får för sig att äta upp dig. :gnissla

Nä, helst inga katter eller kräldjur. Gällande hund är det nog större risk att jag blir skadad/dödad av en människa faktiskt. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
HAHAHA :rofl

Regel 1: Inga djur i möbler. Här har hunden sin plats på golvet och vid mattes fötter. (Undantag: Lammet i möbler)
Regel 2: Väck mig inte om det inte är viktigt.

Hunden är helt införstådd och helt med på reglerna.
MEN när Lammet sover här tycker han dock att det är roligt att bryta mot regel 2, han anser väl att Lammet inte räknas in riktigt :hihi

Jag har sagt åt Lammet att vi får väl byta sida om det behövs, då sa han "Näe, då slickar jag på dig i ansiktet så du vaknar". :dummer

Ja exakt. Den var aldrig i sängen, men var tillräckligt hög för att nå upp när jag låg ytterst.
Och givetvis var det bara på mig den gjorde sådär.

Min slutsats är därför att det bästa är att inte ha några djur alls, och att se till att ha så lite med djur att göra som möjligt. Vips så slipper man nämligen en jäkla massa potentiella problem! :mattias

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
För träningsfreaken i tråden
anYn7Vb_460sa.gif

Känner att jag ligger rätt bra i lä där.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja exakt. Den var aldrig i sängen, men var tillräckligt hög för att nå upp när jag låg ytterst.
Och givetvis var det bara på mig den gjorde sådär.

Min slutsats är därför att det bästa är att inte ha några djur alls, och att se till att ha så lite med djur att göra som möjligt. Vips så slipper man nämligen en jäkla massa potentiella problem! :mattias

Dålig slutsats ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För träningsfreaken i tråden
anYn7Vb_460sa.gif

Känner att jag ligger rätt bra i lä där.

Mm men de e lite som gymnaster, ja de är sjukt bra på kroppsvikts övningar men till och med jag ser ut som ett massamonster jämfört med dem, men fortfarande sjukt effektiva muskler! Mitt mål just nu är att försöka hålla mig över 90 kg och kunna göra iaf 3 muscle ups..

Dock älskar jag de faktum att grabben inte låter sig hindras av benen, har galen respekt för sånt! Brukar tänka på de när jag gnäller över min dåliga rygg.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring