Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Missat mycket. Men massage och choklad blir det iaf nästa gång jag får för mig att se SW. Vet inte om han gillar filmerna men skadar inte att fråga iaf :hihi

Och det där med rörlighet är jag endast rörelsehindrad med en viktlös pinne. Däremot kan jag göra overhead squat med 20 kg. Jobbar på med rörligheten en hel del nu utöver styrkan.

Och fortsätt prata om annat ni, jag skiter i vilket :glömdet

PS. Jag fick skriva tentan igår. Skulle inte förvåna mig om jag failade.
Hejdå :hej

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ingen Zelda 2 här :(

Skulle väl ut på promenad eller nåt. Fast hunden sover så jag blev kvar i soffan.

Nu blir det inte mycket till tvspelande på ett tag. Ska få ordning på allt, ligger efter i mitt examensarbete så nu ska jag få struktur på allt så jag hinner klart till maj.

Ska också börja dra i det här med att ansöka till stipendier för att plugga i USA i höst och ungefär i ett år framåt.

På det hela börjar jag plugga på 150% fram till typ i mars. Ska försöka hinna jobba lite däremellan också tänkte jag så jag har lite cash.

Ska börja med nåt av dem idag, förmodligen blir det exjobbet. Nu har jag slappat i 24 timmar, ingen mer tid att slappa nu :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ingen Zelda 2 här :(

Skulle väl ut på promenad eller nåt. Fast hunden sover så jag blev kvar i soffan.

Nu blir det inte mycket till tvspelande på ett tag. Ska få ordning på allt, ligger efter i mitt examensarbete så nu ska jag få struktur på allt så jag hinner klart till maj.

Ska också börja dra i det här med att ansöka till stipendier för att plugga i USA i höst och ungefär i ett år framåt.

På det hela börjar jag plugga på 150% fram till typ i mars. Ska försöka hinna jobba lite däremellan också tänkte jag så jag har lite cash.

Ska börja med nåt av dem idag, förmodligen blir det exjobbet. Nu har jag slappat i 24 timmar, ingen mer tid att slappa nu :hihi

Ja, Princess Toadstool får väl sitta kvar i sin fängelsehåla ett tag då :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fast då måste du ha en väldigt tråkig hund, hemma hos oss är det inte giltigt skäl. "Vill ni gå på prom...?" och vips står alla tre ivrigt vid kopplen och väntar, oavsett hur djupt dom sov.

Det är väl snarare att jag inte iddes väcka honom :crash

Han är alltid på G annars. På morgonen ser han till att jag inte glömmer att mata honom, icke heller på kvällstiden. Men sen är han rätt slapp av sig. Det går lite i perioder för oss, hur aktiva vi är osv. Han är en glad och aktiv sällskapshund men inte med så mycket energi att han måste aktiveras dagligen vilket är rätt skönt :)

Han är allt annat än tråkig också :hihi

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Fast då måste du ha en väldigt tråkig hund, hemma hos oss är det inte giltigt skäl. "Vill ni gå på prom...?" och vips står alla tre ivrigt vid kopplen och väntar, oavsett hur djupt dom sov.

Det har knappast något med tråkighet att göra. Min förra hund var av en av de mest aktiva raser som existerar, han var med på precis allt och hände det inte något såg han till att det gjorde det på egen hand... Men gick jag upp före klockan nio på morgonen kikade han lite på mig med ett halvt öga, gäspade och somnade om, då fick man bokstavligen dra honom ut. Så de kan allt tycka det är skönt att sova utan att för den delen vara tråkiga. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det har knappast något med tråkighet att göra. Min förra hund var av en av de mest aktiva raser som existerar, han var med på precis allt och hände det inte något såg han till att det gjorde det på egen hand... Men gick jag upp före klockan nio på morgonen kikade han lite på mig med ett halvt öga, gäspade och somnade om, då fick man bokstavligen dra honom ut. Så de kan allt tycka det är skönt att sova utan att för den delen vara tråkiga. ;)

Sådär var det varje morgon jag skulle släpa med mig honom till jobbet när jag körde tidningar. Upp kl 4 och ropade "Knasen!!!!" Och han tittade på mig liggandes på sidan "Är du helt jävla dum i huvudet?!" :rofl

Jag föredrar att han sover inomhus och leker utomhus. Lite struktur får det ju vara :) Sen om han vill något speciellt får han ju tala om det för mig :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring