Tjita1
Guest
Det låter nästan som att du inte tror på det?!
Well, hmm..
Det låter nästan som att du inte tror på det?!
Gjorde en Peter idag, la mej och vila och vaknade 3 timmar senare
Det smittar alltså?
Tydligen, kanske finns vaccin, annars så får man väl flytta till Koala Lumpur
Det smittar alltså?
SW är långa och soffan är mjuk. Det blir jobbigt.
Näe, nu tänkte jag allt fulquotea nått jävulskt, men vågar inte.
Vågar inte, Pippi är för läskig!
För mig funkar det i bägge hålen.
Fattar inte vad folk tycker är så skrämmande med mig?
Ingen Zelda 2 här
Skulle väl ut på promenad eller nåt. Fast hunden sover så jag blev kvar i soffan.
Nu blir det inte mycket till tvspelande på ett tag. Ska få ordning på allt, ligger efter i mitt examensarbete så nu ska jag få struktur på allt så jag hinner klart till maj.
Ska också börja dra i det här med att ansöka till stipendier för att plugga i USA i höst och ungefär i ett år framåt.
På det hela börjar jag plugga på 150% fram till typ i mars. Ska försöka hinna jobba lite däremellan också tänkte jag så jag har lite cash.
Ska börja med nåt av dem idag, förmodligen blir det exjobbet. Nu har jag slappat i 24 timmar, ingen mer tid att slappa nu
Ja, Princess Toadstool får väl sitta kvar i sin fängelsehåla ett tag då
Mer än vi behövde veta.
Skrämmande och skrämmande vet jag inte.. Men din överkänsliga mage producerar ju rätt mkt gas som omgivningen blir lidande av
Fast då måste du ha en väldigt tråkig hund, hemma hos oss är det inte giltigt skäl. "Vill ni gå på prom...?" och vips står alla tre ivrigt vid kopplen och väntar, oavsett hur djupt dom sov.Fast hunden sover så jag blev kvar i soffan.
Fast då måste du ha en väldigt tråkig hund, hemma hos oss är det inte giltigt skäl. "Vill ni gå på prom...?" och vips står alla tre ivrigt vid kopplen och väntar, oavsett hur djupt dom sov.
Fast då måste du ha en väldigt tråkig hund, hemma hos oss är det inte giltigt skäl. "Vill ni gå på prom...?" och vips står alla tre ivrigt vid kopplen och väntar, oavsett hur djupt dom sov.
Det har knappast något med tråkighet att göra. Min förra hund var av en av de mest aktiva raser som existerar, han var med på precis allt och hände det inte något såg han till att det gjorde det på egen hand... Men gick jag upp före klockan nio på morgonen kikade han lite på mig med ett halvt öga, gäspade och somnade om, då fick man bokstavligen dra honom ut. Så de kan allt tycka det är skönt att sova utan att för den delen vara tråkiga.
Skitkul...
Se föregående svar...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS