Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
...stora magar..? ;)

hahhaha jag måste låta extremt ytlig men nej, absolut nej och åter nej! Jag gillar vältränade killar, titta på iaf. De jag har varit tillsammans med är oftast rätt taniga eller "normala". Men tjockisar går totalt bort. (FÖRLÅT ALLA TJOCKISAR!! :krama)

Peter är båda. Tanig på sommaren, biff på vintern. :hihi :kär

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du vet alltså inte hur stort ett Logitech G19 tangentbord är? Sorry, då är du inte tjejen för mig. :tungan:lol

No problemas, det syns på dina händer att du är datanörd. :hihi

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Sorry Monkey, jag är lönnfet nu på vintern :D
Men till sommarn så försvinner ett par kg..

Wtf, har du bytt taktik? Förr var det träna ihjäl sig på vintern, hoja hela sommaren. :va

Tjita1

Guest
No problemas, det syns på dina händer att du är datanörd. :hihi

Jag är alltingnörd, det är mitt problem. "Åh, det finns ett ämne jag inte kan nåt om som är invecklat och alldeles för stort för att lära sig allt om? Challange accepted." :(

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag är alltingnörd, det är mitt problem. "Åh, det finns ett ämne jag inte kan nåt om som är invecklat och alldeles för stort för att lära sig allt om? Challange accepted." :(

Då har jag en perfekt utmaning för dig!
Bygg en egen partikelaccelerator och fånga higgs-partikeln på bild, inte bara matematiskt bevisa att den måste finnas :yoparty

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Vilka oanade talanger du har monika :)

Händer säger jävligt mycket lilla Pidder. ;) De kan avslöja mycket mer än vad ni killar vill om vissa delar. Menar inte bara storlek nu.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Räkan Power!!! :yoparty

Haha, men nej då, tränar på vintern fortf. men nu äter jag ju bara mkt, på våren/sommarn äter jag nyttigt :)

Vad har hänt med alla spännbögs-bilder på fejjan då?! Eller allt sånt försvinner per automatik så fort man skaffar kille? :va WELL, AM SINGLE AGAIN! Så fram med dom nuuuuuu!!! :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Varför är det ett problem att vara nyfiken och vetgirig?

Tjita1

Guest

Näh. Alltså egentligen, tjejer är väl människor dom också, bara med andra genetiskt medfödda prioriteringar, så att förstå sig på tjejer är nog inte så himla omöjligt egentligen, problemet är att det finns så mycket märkliga killar som tror att dom kan bete sig hur som helst, så så fort jag ser en tjej på nära håll i verkligheten skäms jag så för hela manssläktet att jag inte vågar säga nåt...
Sen är jag fruktansvärt rädd för att bli avvisad, det hjälper väl inte heller.

Nää, det får nog vara lite mer tekniska ämnen. Medicin är dock rätt intressant, även om jag aldrig skulle kunna tänka mig att jobba inom sjukvården. Om jag säger såhär, jag vill inte se hur en människa ser ut inuti, men jag vill veta hur.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Näh. Alltså egentligen, tjejer är väl människor dom också, bara med andra genetiskt medfödda prioriteringar, så att förstå sig på tjejer är nog inte så himla omöjligt egentligen, problemet är att det finns så mycket märkliga killar som tror att dom kan bete sig hur som helst, så så fort jag ser en tjej på nära håll i verkligheten skäms jag så för hela manssläktet att jag inte vågar säga nåt...
Sen är jag fruktansvärt rädd för att bli avvisad, det hjälper väl inte heller.

Nää, det får nog vara lite mer tekniska ämnen. Medicin är dock rätt intressant, även om jag aldrig skulle kunna tänka mig att jobba inom sjukvården. Om jag säger såhär, jag vill inte se hur en människa ser ut inuti, men jag vill veta hur.

Blev lite nyfiken, hur gammal är du?

Tjita1

Guest
Varför är det ett problem att vara nyfiken och vetgirig?

Problemet är att när man knör in alldeles för mycket grejer i hjärnan finns det ingen plats för något riktigt liv. Man blir så fokuserad på det man gör och vet och kan att man glömmer bort att vara social. Till slut är man inne på att göra rätt enligt allt man vet, vara med överallt och lära sig allt, göra ett bra jobb, vara snäll och trevlig, att man utan förvarning går in i väggen. I should know.. :huvet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!