Tjita1
Guest
Alltså, sorry, jag har kollat på mitt livs roligaste film precis, så jag är lite uppspelt och urlakad samtidigt, jag blir lite pratglad då. I shall shut up for a bit.
Jefvlar vilken fart det blev här inne då.
Hinner du inte med eller??
Problemet är att när man knör in alldeles för mycket grejer i hjärnan finns det ingen plats för något riktigt liv. Man blir så fokuserad på det man gör och vet och kan att man glömmer bort att vara social. Till slut är man inne på att göra rätt enligt allt man vet, vara med överallt och lära sig allt, göra ett bra jobb, vara snäll och trevlig, att man utan förvarning går in i väggen. I should know..
Händer säger jävligt mycket lilla Pidder. De kan avslöja mycket mer än vad ni killar vill om vissa delar. Menar inte bara storlek nu.
Folk är olika, du läser händer.. Blöjan läser axlar
Du kan meka, om det är med bil el mc vet jag ej. Kanske inte det roligaste du vet men det gör inget om du skitar ner fingrarna. Ingen bonnläpp då du ändå tar hand om dina händer. Nåt rätt? Mer än så tänker jag inte avslöja vad jag tror, tycker det är lite pinsamt att berätta det andra jag tänker. Dessutom måste jag få spara lite till mig själv oxå.
Läser du godnattsagor?
Nej, jag ligger och tittar på napurama!
Inget illa menat, men du har inte ADHD el nåt sånt? Vill inte snoka, så bara be mig shut the fuck up om jag går för långt. Men är nyfiken på andra människor.
Folk är olika, du läser händer.. Blöjan läser axlar
Lusläser
Har en lus mycket axlar?
hahhaha jag måste låta extremt ytlig men nej, absolut nej och åter nej! Jag gillar vältränade killar, titta på iaf. De jag har varit tillsammans med är oftast rätt taniga eller "normala". Men tjockisar går totalt bort. (FÖRLÅT ALLA TJOCKISAR!! )
Näe, har gjort en utredning och dom kom inte fram till nåt. Dock ligger det mycket depressionsbesvär och sådär i släkten. Sen var jag mobbad ett tag i högstadiet när jag flyttade från Värmland till Skåne. Jag är väl helt enkelt av introvert natur, sen om jag är född sån eller formad sån av min uppväxt går väl aldrig att riktigt få reda på, men.. Man får ta det för vad det är.
http://www.fastcocreate.com/1683402/your-guide-to-interacting-with-an-introvert#1
Händer säger jävligt mycket lilla Pidder. De kan avslöja mycket mer än vad ni killar vill om vissa delar. Menar inte bara storlek nu.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|