Singeltråden

Tjita1

Guest
Alltså, sorry, jag har kollat på mitt livs roligaste film precis, så jag är lite uppspelt och urlakad samtidigt, jag blir lite pratglad då. I shall shut up for a bit.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Du kan meka, om det är med bil el mc vet jag ej. Kanske inte det roligaste du vet men det gör inget om du skitar ner fingrarna. Ingen bonnläpp då du ändå tar hand om dina händer. :) Nåt rätt? Mer än så tänker jag inte avslöja vad jag tror, tycker det är lite pinsamt att berätta det andra jag tänker. Dessutom måste jag få spara lite till mig själv oxå. :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Problemet är att när man knör in alldeles för mycket grejer i hjärnan finns det ingen plats för något riktigt liv. Man blir så fokuserad på det man gör och vet och kan att man glömmer bort att vara social. Till slut är man inne på att göra rätt enligt allt man vet, vara med överallt och lära sig allt, göra ett bra jobb, vara snäll och trevlig, att man utan förvarning går in i väggen. I should know.. :huvet

Inget illa menat, men du har inte ADHD el nåt sånt? Vill inte snoka, så bara be mig shut the fuck up om jag går för långt. Men är nyfiken på andra människor. :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Du kan meka, om det är med bil el mc vet jag ej. Kanske inte det roligaste du vet men det gör inget om du skitar ner fingrarna. Ingen bonnläpp då du ändå tar hand om dina händer. :) Nåt rätt? Mer än så tänker jag inte avslöja vad jag tror, tycker det är lite pinsamt att berätta det andra jag tänker. Dessutom måste jag få spara lite till mig själv oxå. :tungan

Det blev många rätt där må jag säga, imponerande. :tummenupp

Tjita1

Guest
Inget illa menat, men du har inte ADHD el nåt sånt? Vill inte snoka, så bara be mig shut the fuck up om jag går för långt. Men är nyfiken på andra människor. :)

Näe, har gjort en utredning och dom kom inte fram till nåt. Dock ligger det mycket depressionsbesvär och sådär i släkten. Sen var jag mobbad ett tag i högstadiet när jag flyttade från Värmland till Skåne. Jag är väl helt enkelt av introvert natur, sen om jag är född sån eller formad sån av min uppväxt går väl aldrig att riktigt få reda på, men.. Man får ta det för vad det är.

http://www.fastcocreate.com/1683402/your-guide-to-interacting-with-an-introvert#1

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hahhaha jag måste låta extremt ytlig men nej, absolut nej och åter nej! Jag gillar vältränade killar, titta på iaf. De jag har varit tillsammans med är oftast rätt taniga eller "normala". Men tjockisar går totalt bort. (FÖRLÅT ALLA TJOCKISAR!! :krama)

:( Bittert.
Fat people have feelings too! :3freak

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Näe, har gjort en utredning och dom kom inte fram till nåt. Dock ligger det mycket depressionsbesvär och sådär i släkten. Sen var jag mobbad ett tag i högstadiet när jag flyttade från Värmland till Skåne. Jag är väl helt enkelt av introvert natur, sen om jag är född sån eller formad sån av min uppväxt går väl aldrig att riktigt få reda på, men.. Man får ta det för vad det är.

http://www.fastcocreate.com/1683402/your-guide-to-interacting-with-an-introvert#1

Jag har faktiskt väldigt svårt för introverta personer i verkliga livet, eller jag har inte svårt med de personerna utan mer introverta personer har svårt för mig. Jag är väldigt rak på sak, ärlig och skönmålar inte saker och ting. Vilket jag kan förstå uppfattas som väldigt hårt. Men jag tyr mig lätt till såna personligheter, tror det beror på att de inger mig ett lugn som jag själv inte kan skapa. Svårt att förklara. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!