PippiT
Professionell mobbare
Satan vad jag är trött, mår illa o vill kräkas av trötthet. Fattar fan inte hur jag ska klara av dagen.
Ska du säga som alltid grinar
Satan vad jag är trött, mår illa o vill kräkas av trötthet. Fattar fan inte hur jag ska klara av dagen.
Salmonella nu igen?
Salmonella nu igen?
Nej, PippiT's salmonella visar inga som helst symptom...
Nu e det "snökaos" här nere igen.......
Nu e det "snökaos" här nere igen.......
Kortisonspray eh?
Ja det är väl nåt ditåt.Har det kommit 3-4 cm snö eller?
Folk är så förbannat korkade. De snöar och blåser, men de gasar på som vanligt. Lastbilar blåser ner i gropen istället för att sänka farten.Det ser ju hemskt ut med några centimetrar snö över den Skånska myllan, så jag förstår att det är kaos
varför har ni importerat svart is, duger inte den vanliga?
Ja det är väl nåt ditåt.
Folk är så förbannat korkade. De snöar och blåser, men de gasar på som vanligt. Lastbilar blåser ner i gropen istället för att sänka farten.
Ja det är väl nåt ditåt.
Folk är så förbannat korkade. De snöar och blåser, men de gasar på som vanligt. Lastbilar blåser ner i gropen istället för att sänka farten.
Det är samma sak här uppe, folk tror att om man har vinterdäck så händer ingenting, bara köra som på som vanligt
Det borde finnas en idiot-klausul i bilförsäkringarna. Inga pengar utbetalas om man är dum i huvudet.
Det borde finnas en idiot-klausul i bilförsäkringarna. Inga pengar utbetalas om man är dum i huvudet.
Kortisonspray eh?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari