Singeltråden

Tjita1

Guest
Han har rätt, nässpray med kortison i kan hjälpa. Jag ska oxå prova nu i vår tänkte jag. Den är dock receptfri nu för tiden så det är bara att köpa på Apoteket. Man kör kombination första två veckorna och sen drar man sakta ner på nässprayen o övergår till kortisonet vilket man kan sluta med helt sen eller använda vid behov, tex allergiska besvär. :D

Fast den receptfria är svindyr. Har man som jag en massa andra mediciner så man ligger i högkostnadsskydd just nu är den gratis. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Kära fröken Hink, kommer det någon video på du nån gång eller? :7peta:näsblod

Det kommer en video men när det hinns med. Det hände nämligen lite saker under söndagsmorgonen så jag verkar ha blivit sambo bara sådär plötsligt. Hela söndagen har gått till att städa till skiten som hänt, dvs lösa just de akuta problemen. Igår fick jag jobba ikapp det jag missat att göra (skolarbete) för jag inte kunde börja med min hemtenta som tänkt i söndags.

Men den kommer förhoppningsvis i veckan.

Kan iaf berätta att det blir SM för mig i sommar :banana och tre nya PB i samtliga grenarna. Jag är riktigt nöjd med tävlingen, dock inte riktigt nöjd med att jag gjorde en tabbe så mitt marklyft på 130 kg inte räknades så det blev totalt 300 kg utan 290 kg på pappret. Jaja, nya tag nästa gång :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kan iaf berätta att det blir SM för mig i sommar :banana och tre nya PB i samtliga grenarna. Jag är riktigt nöjd med tävlingen, dock inte riktigt nöjd med att jag gjorde en tabbe så mitt marklyft på 130 kg inte räknades så det blev totalt 300 kg utan 290 kg på pappret. Jaja, nya tag nästa gång :)

Var går SM? Går det så att det finns nån chans att man har möjlighet att ta sig dit och kolla? Eller går det vid världens ände? (dvs nån annanstans än Sthlm i närheten av Tyresö).

Jag har ingen, väntar på that special someone. :D

Du kommer aldrig skaffa hoj igen för att du precis som merparten av alla kvinnor inte har intressen, utan bara gör saker för att kompensera avsaknad av förhållande. Sen direkt när ni träffar någon så blir övriga intressen överflödiga :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du kommer aldrig skaffa hoj igen för att du precis som merparten av alla kvinnor inte har intressen, utan bara gör saker för att kompensera avsaknad av förhållande. Sen direkt när ni träffar någon så blir övriga intressen överflödiga :D

Haha, du vet nog inte hur fel du har om mig. Vi får väl se. :klappapåhuvet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Var går SM? Går det så att det finns nån chans att man har möjlighet att ta sig dit och kolla? Eller går det vid världens ände? (dvs nån annanstans än Sthlm i närheten av Tyresö).

Sm-veckan 2014 går av stapeln i Borås

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...