Semper idem
Gudomlig sporthojare
Hej alla galningar som jag gillar så mycket! Jag tänker retirera från SH och dra mig in i min lilla fluffiga FB-värld ett tag. Ha det så got!!!
Nä vad tråkigt, jag kommer att sakna dina inlägg.
Hej alla galningar som jag gillar så mycket! Jag tänker retirera från SH och dra mig in i min lilla fluffiga FB-värld ett tag. Ha det så got!!!
Ligger just nu i en massagestol som vi har till låns på jobbet.
För första gången sen i helgen har jag lite tid att koppla av. Och framförallt - tid för mig själv!
För första gången sen i helgen har jag lite tid att koppla av. Och framförallt - tid för mig själv!
Hemtentan är jag klar med, med 19 timmars tillgodo och kompisen som är expert på hemtentor har berömt mig för att ha skrivit så nyanserat trots att den är baserad på en litteratur. Självförtroende på topp! Småfix på den ikväll dock. Tänkte dra o träna men det blir inte så idag, tar det imorgon istället. Lika bra det, träningsvärken sitter i ända sedan i lördags
Ikväll kommer mitt lammkött tillbaka o jag får ordna plats till honom i min lilla etta där jag redan fyllt med mina saker. Är det någon som har förvaringstips till en lägenhet på 30 kvadrat är jag idel öra.
Låter som ett bra tillfälle att börja på Zelda 2
Du är duktig. Säger ju det.
Ta tillfället i akt och släng allt skit du inte ens tittar på
Köper du spelet och skickar det hit med expresspost?
Ahaa.. tog för givet att du hade spelet...
Åh inte än!
Blir nästan besviken, trodde ju du var en riktig nörd..
Du har säkert inte ens det riktiga nintendot? Dvs 8-bit??
FILMTIPS!
Escape Plan. Snälla, för min skull - bara ta fram filmen och se. Den rockar så in i helvete, jag läste inte ens mer än beskrivningen och blev överväldigad när jag såg skådespelarna
Hemtentan är jag klar med, med 19 timmars tillgodo och kompisen som är expert på hemtentor har berömt mig för att ha skrivit så nyanserat trots att den är baserad på en litteratur. Självförtroende på topp! Småfix på den ikväll dock. Tänkte dra o träna men det blir inte så idag, tar det imorgon istället. Lika bra det, träningsvärken sitter i ända sedan i lördags
Ikväll kommer mitt lammkött tillbaka o jag får ordna plats till honom i min lilla etta där jag redan fyllt med mina saker. Är det någon som har förvaringstips till en lägenhet på 30 kvadrat är jag idel öra.
Bygg loftsäng med klädkammare/garderob under. Funkar klockrent.
Bygg loftsäng med väskkammare/garderob under. Funkar klockrent.
Haha,, egentligen så är filmen bara "sådär".. Men att Arnold är med gör allt för min del!
Du borde nog se The Last Stand om du gillade Escape Plan.
Ett annat tips är Lone Survivor. Verklighetsbaserad och bra!
Bygg loftsäng med klädkammare/garderob under. Funkar klockrent.
God idé från tant. Så hade jag det, men med skrivbord under. En garderob delade sovalkoven från rummet
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari