Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
No shit?!
Du är ju kvinna, tog för givet att du inte hade förstått.. And I was right!
Last edited:
No shit?!
Min lördagskväll;
Vad som börjar som ett tappert försök till en smörgås slutar med att ringa efter skjuts till akuten för åtskilliga stygn efter att ha kapat ett duktigt jack i fingret.
Edit:View attachment 399139
Tur man e händi! konstigt nog skär jag mig alltid bara när jag ska typ skära upp korv till mackan eller annat dumt. Aldrig när jag fipplar med flexen eller toppslipen, eller nåt annat våldsverktyg??
Det är samma här, är det nån gång fingertopparna ryker så är det när man typ skär grönsaker (bodde länge med föräldrarna, så jag vet vad grönsaker är, det ni) eller nåt annat. Sen kan man köra motorsågen med shorts och T-shirt utan att det händer nånting.. Höll på att gå illa en gång dock, den går rätt högt på tomgång, min motorsåg, så kedjan håller rätt bra fart om man inte bromsar ner den. Grenen jag kapade på for iväg för mig, så jag släppte bygeln för att fånga den med vänsterhanden, varvid jag tappar den ilsket snurrande motorsågen med svärdet rätt i knävecket. Som tur var kom jag på vad jag gjorde i precis rätt ögonblick, och resultatet blev en reva i byxorna, men ingen i huden.
Nån gång ska jag ta förnuftet till fånga och köpa ett par riktiga motorsågsbyxor...
Då vaknade man på ett hotellrum i Köpenhamn med ett tungt huvud...
Samma.
Brökniven hade fan bett!
JAG STÅR INFÖR ETT SVÅRT DILEMMA!
Se på en intressant dokumentär eller städa? Jag är för första gången helt ledig på länge och har inte nåt speciellt att göra mer än att läsa en kursbok men den läser jag ut på 1 h ändå och hundpromenaden tar 1 h ungefär. Sen ska jag städa innan mitt lamm kommer hem med mer saker att ställa i min lilla lägenhet men det är många timmar dit. Men jag fann den här dokumentären och har därmed svår beslutsångest
Dokumentären såklart! Städa kan man göra när som.
Jag har inte haft tid att städa på en halv evighet. Så idag är den enda chansen! Men å andra sidan... Whatever Tror att jag städar lite först bara för att stilla mitt samvete
Berätta mer.
Kan inte lammet städa? Så kan du kolla på dokumentären!
Bra idé Peter!
En vän fick ett plötsligt infall och jag bangade inte ur, så blev först ett besök på blå planeten (akvarium) och middag ute i Köpenhamn för att sen besöka Köpenhamns uteliv. Mår väl lite som man förtjänar
Blå planeten vill jag till! Var det bra där?
JAG STÅR INFÖR ETT SVÅRT DILEMMA!
Se på en intressant dokumentär eller städa? Jag är för första gången helt ledig på länge och har inte nåt speciellt att göra mer än att läsa en kursbok men den läser jag ut på 1 h ändå och hundpromenaden tar 1 h ungefär. Sen ska jag städa innan mitt lamm kommer hem med mer saker att ställa i min lilla lägenhet men det är många timmar dit. Men jag fann den här dokumentären och har därmed svår beslutsångest
Vad är det för dokumentär?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |