Singeltråden

Tjita1

Guest
:skrämd

Jag har inte haft tid att städa på en halv evighet. Så idag är den enda chansen! Men å andra sidan... Whatever :hihi Tror att jag städar lite först bara för att stilla mitt samvete :)

Haha, ungefär så gör jag. "Fyfan, jag måste städa.." *plockar ihop lite sopor och går ner till soprummet med* "Mycket bättre!" *kollar på TV-serier på Netflix*

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Haha, ungefär så gör jag. "Fyfan, jag måste städa.." *plockar ihop lite sopor och går ner till soprummet med* "Mycket bättre!" *kollar på TV-serier på Netflix*

Jag har gjort rent köksbordet och slängt lite. Och plockat undan på vardagsrumsbordet och flyttat på lite grejer. Än så länge. Ska dammsuga o så. Borde leta efter en byrå eller skåp att ställa mellan soffan och köksbordet, för att få in mer förvaring. Men nu ska jag göra något själviskt - skicka mail till college i USA jag vill söka till. Får lite hjälp med min pinsamt dåliga engelska först bara :hihi

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har gjort rent köksbordet och slängt lite. Och plockat undan på vardagsrumsbordet och flyttat på lite grejer. Än så länge. Ska dammsuga o så.

Låter som min dag.. Jag har sovit.. var uppe och kollat på längdåkningen i OS och käkade lunch.. tog en powernap. Nu ska jag gå och träna :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Dammsugit, rensat bort massa prylar, sket dock i min sekretär, tar den en annan dag. Torkat rent lite ytor också och diskat upp den lilla diskhögen. Ätit lite chips och Polly bilar, sett en film, en dokumentärfilm och promenerat med hunden i 45 minuter samt postat ett brev. Och klippt klorna på hunden, gjort rent under diskhon så det slutar lukta så förbannat.

Men bäst av allt, nu har jag äntligen fått tummen ur och mailat till colleget (eller säger man collegen?) jag vill gå på.

Tror att jag ska vara klar för idag :) Mycket uträttat trots allt. Fast nu ska jag väl laga mat :7peta

Tjita1

Guest
Borde den inte vara det?

Funderar på att döpa min hoj till Hodor förresten.. :yoparty

Jo, men den har stått i förvaring sen i oktober, skruvade ihop den igår, men glömde nycklarna, så idag när det blev uppehåll och plussgrader och rena vägar igen efter nattens slask så åkte jag och hämtade den. Så nu står den i garaget och väntar på fint väder. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...