Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Problemet är att om jag ligger på rygg så låser sig höfterna och jag får så ont så jag nästan grinar. Kan vakna mitt i natten och ha problem att vända mig till sidan om jag hamnat på rygg i sömnen. Har haft problem med detta länge men totalt ignorerat det i åratal.
Som tur är har man folk i sitt liv som bryr sig om en och ser till att man tar tag i saker. :)

Aj då! Låter väldigt bra att kolla upp det, ja...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Gör jag så ofta tillfälle ges såklart. Det är inte en ny relation jag saknar utan bara närhet rätt o slätt. Det är ett jävvla meck o dra igång en ny relation med en kvinna bara för o få ha det lite mysigt. Är väldigt förtjust i kvinnligt umgänge och det handlar inte om sex i första hand just nu. Fan, jag är nog udda kanske, äähh fuck it det ger sig. Använder singeltråden för o skriva av mig ut i rymden helt enkelt.. Inte många som känner mig här på SH :)

Det lär ju finnas kvinnor i samma sits, kanske inte så enkelt att hitta bara. :) Men jag tänkte mest att det blir mindre komplicerat OM det skulle börja dyka upp känslor hos ena parten.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Nä, inte när man springer mellan jobbet, garaget, sängen o köket o konsertlokaler fyllda med skäggiga karlar som jag.
Men visst träffar jag någon förr eller senare, så är det för det flesta är min erfarenhet.
Känslor får man hantera när de uppstår, nu vill jag fan bara kramas med brallorna på sådetså.

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Gör jag så ofta tillfälle ges såklart. Det är inte en ny relation jag saknar utan bara närhet rätt o slätt. Det är ett jävvla meck o dra igång en ny relation med en kvinna bara för o få ha det lite mysigt. Är väldigt förtjust i kvinnligt umgänge och det handlar inte om sex i första hand just nu. Fan, jag är nog udda kanske, äähh fuck it det ger sig. Använder singeltråden för o skriva av mig ut i rymden helt enkelt.. Inte många som känner mig här på SH :)

Det finns ju gråterskor att hyra, borde även finnas kramerskor tycker man ju.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag leker med nya kompisen "Lilla plattan".
Närhet när den är som bäst :D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Fan vad jobbigt det är att sakna fysisk närhet. Bara att någon tar i en.. En lång kram.. sitta nära i soffan.
Fuck. Så är singellivet, onaturligt ta mig fan. Kroppen värker lätt efter beröring.

Håller med, det är det som är det värsta med att vara singel.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Storstädat och Gud vilken skön känsla det ger. :)

Konstigt förresten att ingen pratar om det heta ämnet alla hjärtans dag härinne i år. Förra året var det ett jävla snackande minns jag. :p
Själv dissade jag allt vad killar hette men fick äta upp det fett för ett år sedan på dagen. :kär

Last edited:

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Sist jag var på Gekås var 1983. Har hållit mig därifrån sedan dess.
Köpte en jacka för 9:- och använde den aldrig så i praktiken var den oändligt dyr :D
Iofs åker jag hoj igenom Ullared ett par ggr per år.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Storstädat och Gud vilken skön känsla det ger. :)

Konstigt förresten att ingen pratar om det heta ämnet alla hjärtans dag härinne i år. Förra året var det ett jävla snackande minns jag. :p
Själv dissade jag allt vad killar hette men fick äta upp det fett för ett år sedan på dagen. :kär

Var det? Minns inte jag. Men jag har visserligen aldrig firat det heller, ens i förhållanden. Eller så har jag bara förträngt det. :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...