Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
I förrgår natt drömde jag att jag hade en tjur som sprang omkring i lägenheten och ställde till oreda. Det slutade med att jag var jätte-elak och låste in honom i en jätteliten bur och när han bråkade slog jag på buren och skrek åt stackarn. Sen lade jag mig för att sova och vaknade av att han rymt och krupit upp i sängen med mig och värmde mig när jag frös. Då fick jag dåligt samvete och kramades med honom och han slickade mig i ansiktet. Sen vaknade jag av filmen Blöjan kikade på o höll på o skita ner mig när tjuren va borta. :brynad

Kan någon tyda min dröm? :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
NEJ!!

Jag drömde att jag passerade ett läskigt hus inatt, med en skylt om varning för clownen utanför... Så jag tror jag klarar mig ändå, tack.

giphy.gif

:banana

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
I förrgår natt drömde jag att jag hade en tjur som sprang omkring i lägenheten och ställde till oreda. Det slutade med att jag var jätte-elak och låste in honom i en jätteliten bur och när han bråkade slog jag på buren och skrek åt stackarn. Sen lade jag mig för att sova och vaknade av att han rymt och krupit upp i sängen med mig och värmde mig när jag frös. Då fick jag dåligt samvete och kramades med honom och han slickade mig i ansiktet. Sen vaknade jag av filmen Blöjan kikade på o höll på o skita ner mig när tjuren va borta. :brynad

Kan någon tyda min dröm? :D

Man ska inte försöka att tyda drömmar, för själva tjursningen med drömmar är ju att dom är helt ologiska.
Det var säkert blöjan som slickade dej i ansiktet, för du hade antagligen somnat i samband med att du åt en bulle,
och hade lite bullrester kvar i ansiktet:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Man ska inte försöka att tyda drömmar, för själva tjursningen med drömmar är ju att dom är helt ologiska.
Det var säkert blöjan som slickade dej i ansiktet, för du hade antagligen somnat i samband med att du åt en bulle,
och hade lite bullrester kvar i ansiktet:D

Hahaha, ja han lär nog tro att han är tjuren. ;)

I see what you did there. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag har precis designat en fälla.. Jag kallar den BirrdyaBur.. Ska skicka ritningen till blöjan.. :D

birrdya.jpg

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...