Slowroller
Skrämmer små barn
Nää inte idag, idag diskuteras bullar och bullar allena
Jahapp.
Nää inte idag, idag diskuteras bullar och bullar allena
Ja, och kommer det en clown i närheten kan jag kasta pärlsocker på den.
Kasta pärlor till svin, har jag hört dock aldrig till clowner. Är det en tradition i Karlstad?
Återigen verkar du ha glömt att du inte är så jättestor... samt vem som ägde buren..
Nu har jag igen, men den här gången är jag inte dummare än att jag lägger ifrån mig apparaten innan det blir som sist...
Sitter precis och kollar på Minority report och hade glömt att Peter Stormare är med och att kameran zoomar in på när han nyser ut en massa snor. Mitt ingefärs-te smakar inte alls lika gott längre.
God "morgon"... Skitbra att vara ledig på onsdagar. Ännu bättre om man kommer ur sängen så man kan göra nåt vettigt...
Läste en gång att några personer utfört ett rån mot ett bageri. Till polisen sa personalen att rånarna först var rätt smöriga, men sen upptäckt att dom inte hade rent mjöl i påsen..Dom sa att rånarna hotade oss, sen smet dom iväg med all deg. Polisen sa att det var tråkigt att våldet jäste i området, men att dom hoppades på att kunna ta fast rånarna
Nu har jag igen, men den här gången är jag inte dummare än att jag lägger ifrån mig apparaterna innan det blir som sist...
För övrigt sägs att det är bättre med råg i ryggen än säd i brallan!
För övrigt sägs att det är bättre med råg i ryggen än säd i brallan!
Vilken sinnesnärvaro, bra där!
Kan man inte ha både och?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |