Singeltråden

tkdrille

Guest
Låter som att jag skall börja rekomendera alla singelbrudar att resa till storbrittanien i en ansträngning att få mig själv verka snyggare. :tummenupp

Du menar att du bjuder de på resan och du kommer självklart vara på plats ? När åker vi ?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du menar att du bjuder de på resan och du kommer självklart vara på plats ? När åker vi ?

Låter som en lysande idé! :tummenupp

Tyvärr så fick jag ingen jäkla övertidsersättning utbetald den här månaden (igen), så just den här semestern får jag nog sitta på sofflocket och försöka plocka dem när de kliver av flyget på hemmafronten. :(

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Jag kan tipsa om en grupp på facebook. Svensk dansk singelgrupp. Kommer bli party i köpenhamn den 7e Juli. För dom som är sugna är det bara att joina :D

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Jaha det ser ut som man är ledig på midsommar iår ... .första gången på .. .jag vet inte hur länge.
Vad gör man på midsommar ? Det verkar som de flesta i min bekantskaps krets redan är bokade på parmidagar o annat skit.
hmmm senaste lediga midsommar var det prefekt sommarväder, så då körde man båge på kvällen som en tok :D
13.3 mil på 44min. (bågen ja hade då toppade bara 210 sååå ... var hyffsat nära varvstopp den sträckan )

Men att leka självmordbombare på båge igen har jag inte riktigt lust med.
Så vad gör man??

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Stick till nån camping långt utanför stan - håll dig halvnykter o städad så länge som möjligt.

Brudarna är helt galna då för dom tror dom hittar sin drömprins - uppge falskt namn,meriter(raketproffessor,dödsrik,apple chef,arvtagare),gänga midsommarafton,gänga midsommardagen - åk sen hem.

Köp ett billigt tält så du kan lämna det me "frun" kvar o dra innan hon vaknar:hihi

No probs

Välj campingplats me omsorg - kan vara ganska stökigt på en del:död

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag känner mig helt tappad, jobbat helt sjuka tider denna veckan. Tydligen är det midsommar nästa helg. Har jag helt missat. Inget planerat heller, så jag får väl roséa med mig själv på Harlösas utsiktspunkt. :D

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Stick till nån camping långt utanför stan - håll dig halvnykter o städad så länge som möjligt.

Brudarna är helt galna då för dom tror dom hittar sin drömprins - uppge falskt namn,meriter(raketproffessor,dödsrik,apple chef,arvtagare),gänga midsommarafton,gänga midsommardagen - åk sen hem.

Köp ett billigt tält så du kan lämna det me "frun" kvar o dra innan hon vaknar:hihi

No probs

Välj campingplats me omsorg - kan vara ganska stökigt på en del:död

Du har kört singelbulten förr hörs det.. Bästa tiden? :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag känner mig helt tappad, jobbat helt sjuka tider denna veckan. Tydligen är det midsommar nästa helg. Har jag helt missat. Inget planerat heller, så jag får väl roséa med mig själv på Harlösas utsiktspunkt. :D

Du är väl Malmöit numera? Midsommar är väl inget speciellt egentligen.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Du är väl Malmöit numera? Midsommar är väl inget speciellt egentligen.

Nej, fått en lägenhet i Lund, men mellanlandar hos päronen i 3 veckor tills jag får tillgång till den.. Jo, jag älskar midsommar... Den enda högtiden jag gillar.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nej, fått en lägenhet i Lund, men mellanlandar hos päronen i 3 veckor tills jag får tillgång till den.. Jo, jag älskar midsommar... Den enda högtiden jag gillar.

Sitter du och slaskar i dig sill också? :lol

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Du har kört singelbulten förr hörs det.. Bästa tiden? :)

Jo det är proffsråd - fick det av en gammal kärring när jag fiska:3freak

Nästa höjdpunkt var nån gång i mitten på semestern - då har familjerna varit ute o visat fornminnen,gästgårdar,naturstråk och så för den totalt ointresserade Julia 17 - i två,tre veckor me mamma,pappa osv :3freak

Då dyker man upp som en räddande ängel i tristressen:hihi

:rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...