Singeltråden

tkdrille

Guest
Ja de är ju vuxna nu. Ska man gå ut imorgon eller ska man låta bli. Känns som de kommer bli trångt. Super damerna fortfarande lika mycket tror ni ?.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Igår var vi ute och åkte,ett gäng på 9 pers,en sväng in i Dalarna,lite blöt om rumpan blev jag,men de va bara stoppa lite toapapper i brallan där så blev de varmt o gott....:yoparty

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jo lovliga är dom ju men har ni någonsin hört ett gäng gymnasieblondiner sitta och prata?

Nä jag är ledsen men dom flesta går bort faktiskt...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fast här var det ju studenthelg förra helgen, och det missade jag.
Får helt enkelt återgå till att flörta med kvinnliga kunder på kneget. :näsblod

tkdrille

Guest
TKDrillen..Är de dansbandsveckan?

Måste du skrika ut de över detta öppna forumet? Folk kan ju tro att jag dansar :D Jo de är den veckan jag ska dit ;). Men jag dansar inte så mycket. Vad jag kommer ihåg från de 2 föregående åren.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du hemska människa vad har jag egentligen gjort dig för ont?. Jag som nästan glömde en hel jäger hos dig.

Dock är de bra för zuzz om hon kommer. Jag hade visst en tendens att sålla bort töser i min ålder. Och ragga på de som inte var i min ålder.. upp då .
Jägern står kvar orörd och väntar på dig. :)

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
HaHA .varför är det bra för mig? Vore väl vara bra för dig isåfall,du som raggar :fyllisar

Nämän va skoj att du dansar? Annars åker man väl inte såå långt? Eller har du annat på g i Malungstrakterna? Jag dansade Linedance 5 terminer men det är nåt år sedan nu;) KUL me dans!Då får man röra både :arsele och :tuttar till bra :musik

tkdrille

Guest
HaHA .varför är det bra för mig? Vore väl vara bra för dig isåfall,du som raggar :fyllisar

Nämän va skoj att du dansar? Annars åker man väl inte såå långt? Eller har du annat på g i Malungstrakterna? Jag dansade Linedance 5 terminer men det är nåt år sedan nu;) KUL me dans!Då får man röra både :arsele och :tuttar till bra :musik

haha, ja kommer du ska jag ragga på dig. Utan att tveka.

De är faktiskt så att jag har släkting utanför malung, och vi tillbringar lördagen iallafall i malung på diverse uteställen och tält. Har aldrig varit på dansbanorna :D Men de är klart kommer du så ska jag fanemaj ha en svängom med dig.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...