tkdrille
Guest
Ja de är ju vuxna nu. Ska man gå ut imorgon eller ska man låta bli. Känns som de kommer bli trångt. Super damerna fortfarande lika mycket tror ni ?.
Äh! Du bara retas,,du törs ju inte umgås med såna i min ålder..
Har du inget körkort pöjk
Jo lovliga är dom ju men har ni någonsin hört ett gäng gymnasieblondiner sitta och prata?
Nä jag är ledsen men dom flesta går bort faktiskt...
TKDrillen..Är de dansbandsveckan?
http://www.youtube.com/watch?v=XfXAaFkK8sYMåste du skrika ut de över detta öppna forumet? Folk kan ju tro att jag dansar Jo de är den veckan jag ska dit . Men jag dansar inte så mycket. Vad jag kommer ihåg från de 2 föregående åren.
Jägern står kvar orörd och väntar på dig.Du hemska människa vad har jag egentligen gjort dig för ont?. Jag som nästan glömde en hel jäger hos dig.
Dock är de bra för zuzz om hon kommer. Jag hade visst en tendens att sålla bort töser i min ålder. Och ragga på de som inte var i min ålder.. upp då .
Jägern står kvar orörd och väntar på dig.
HaHA .varför är det bra för mig? Vore väl vara bra för dig isåfall,du som raggar
Nämän va skoj att du dansar? Annars åker man väl inte såå långt? Eller har du annat på g i Malungstrakterna? Jag dansade Linedance 5 terminer men det är nåt år sedan nu KUL me dans!Då får man röra både och till bra
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |