Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hugh Grant, Jude Law, Pierce Brosnan (Visst, Irland... men same same), Jay-K, Jason Statham... finns nog någon som kan få det att vattnas. ;)

Jo, Jude Law är snygg som fan! Jason Statham är egentligen ful, men det är något visst med honom. Men jag tror inte att någon av de kommer vara på festivalen! :tungan

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jo, Jude Law är snygg som fan! Jason Statham är egentligen ful, men det är något visst med honom. Men jag tror inte att någon av de kommer vara på festivalen! :tungan

Jude Law är en hunk, det kan jag hålla med om, speciellt i The Holiday... fast där är ju übersnyggingen Cameron Diaz med också. :kär

Men Jason Statham är ju stenhård. Sen har han ju snyggast frisyr också. :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jude Law är en hunk, det kan jag hålla med om, speciellt i The Holiday... fast där är ju übersnyggingen Cameron Diaz med också. :kär

Men Jason Statham är ju stenhård. Sen har han ju snyggast frisyr också. :banana

Ja, i The Holiday är han riktigt snygg! Han är inte lika handsome i Sherlock Holmes. :p Cameron Diaz är en fining också! Men jag gillar Charlize Theron bättre. :)

Idag har jag köpt en klänning! Jag är inte så tjejig och har inte klänning så ofta, och jag äger inget rosa. Men nu köpte jag en klänning, och den är rosa! Sjukt! :dummer

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ja, i The Holiday är han riktigt snygg! Han är inte lika handsome i Sherlock Holmes. :p Cameron Diaz är en fining också! Men jag gillar Charlize Theron bättre. :)

Idag har jag köpt en klänning! Jag är inte så tjejig och har inte klänning så ofta, och jag äger inget rosa. Men nu köpte jag en klänning, och den är rosa! Sjukt! :dummer

Ligger det inte på tuben så har det inte hänt.;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Håller med helt och hållet. :)

Kul att du testar lite med en rosa klänning. :tummenupp
Inte för att tjej-tjejer tilltalar så mycket men de får inte vara för butch heller... :gnissla

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Håller med helt och hållet. :)

Kul att du testar lite med en rosa klänning. :tummenupp
Inte för att tjej-tjejer tilltalar så mycket men de får inte vara för butch heller... :gnissla

Jag hade skor med nitar på, för att undvika puttignuttigheten. :tungan Var faktiskt en sjukt snygg kombo. :)

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02

Är den vitprickig med? :hihi:hihi

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Om ni nu mot förmodan skulle träffa nån, fall inte in i de gamla traditionerna...
koma-comic-strip-comixed-my-precious.jpg

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ojojoj va mycket vackra damer det var ute ikväll.

Men dom var förmodligen gymnasiestudenter allihop så det är nog lika bra att hålla sej undan.

tkdrille

Guest
Ojojoj va mycket vackra damer det var ute ikväll.

Men dom var förmodligen gymnasiestudenter allihop så det är nog lika bra att hålla sej undan.

Det är ett rent helvete. Nu tar de studenten här på fredag. Jag jobbar, har jag otur får jag körningar ner i centrum suck. Inte bara att trängas med alla utan alla damer är rätt så uppyntade. Även om man nästan är 10 år äldre så får man glo.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Det är ett rent helvete. Nu tar de studenten här på fredag. Jag jobbar, har jag otur får jag körningar ner i centrum suck. Inte bara att trängas med alla utan alla damer är rätt så uppyntade. Även om man nästan är 10 år äldre så får man glo.

Ja som tur är ska jag på examensfest lite utanför stan i helgen och där är det högskoleexamen som gäller så det är lite mer i min ålderskategori :p

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02

Vadå, är dom små tar man två! :D

(Lär jag väl få en massa skit för, men till mitt försvar så komme faktiskt en kompis ut från krogen med två studentskor en gång i tiden och la den kommentaren ... så den liksom fastnade )

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...