Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre... :död

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag dejtade sagda tjej (lite tidigare i tråden) två gånger men det klickade liksom inte. Kul att dejta iof. :)

Men personligen vettefan om det blir så vidare bra när man letar febrilt efter nån. Har haft bättre tur när det bara händer så att säga.

Man borde vardagsragga mera, det är ju lite sport iaf! :yoparty

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre... :död

i wish! Nä man jobbar o sen jobbar man lite mer för att man inte har nån dejt o är singel o pga att man jobbar träffar man inte nån att dejta så då jobbar man mer ..... Damn squirrel wheel! :död

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nej, leta ska man inte göra. :tungan

Och det där ekorrhjulet får du göra något åt, dizzy. :)

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Håller med swish, De är mycket skönare när det bara faller på en,utan att man letat.....;)

Dizzy: jobba inte så mycket :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.

Det måste väl vara värt några bonuspoäng?!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ska till England nästa helg. Männen där har en tendens att inte vara något att hänga i granen, men hoppas kan man ju alltid! :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag ska till England nästa helg. Männen där har en tendens att inte vara något att hänga i granen, men hoppas kan man ju alltid! :D

Många där har stora, röda, utstående öron och tänder som verkar ha kastats in i käften. Men dom kan ju vara trevliga ändå. Det värsta är maten. Stanna inte för länge för då sväller du upp likt en Michelingumma och får springa på löpbandet hela sommaren och äta salladsblad medan dina kompisar kör hoj och äter glass. :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ska ju bara vara där fre-mån. :tungan

Och jag är högst medveten om att de brukar vara fula. :)

Många där har stora, röda, utstående öron och tänder som verkar ha kastats in i käften. Men dom kan ju vara trevliga ändå. Det värsta är maten. Stanna inte för länge för då sväller du upp likt en Michelingumma och får springa på löpbandet hela sommaren och äta salladsblad medan dina kompisar kör hoj och äter glass. :tungan

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.

Hoppas jag inte ställer en dum fråga, så du ta illa upp.
Men nu måste jag fråga... Måste missat något.
Blev tagen bakifrån?? Gay?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...