Tjoho!! var på en het o passionerad dejt i Måndags....Är jag fortfarande singel ??
Jajjamensan
Nä va synd
Tjoho!! var på en het o passionerad dejt i Måndags....Är jag fortfarande singel ??
Jajjamensan
Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre...
OH! Hade velat sett det..Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.
Det måste väl vara värt några bonuspoäng?!
Är alla ute och dejtar, eftersom här är så dåligt tryck? Nu är det ju inte ens hojväder längre...
Nä va synd
Jag ska till England nästa helg. Männen där har en tendens att inte vara något att hänga i granen, men hoppas kan man ju alltid!
Många där har stora, röda, utstående öron och tänder som verkar ha kastats in i käften. Men dom kan ju vara trevliga ändå. Det värsta är maten. Stanna inte för länge för då sväller du upp likt en Michelingumma och får springa på löpbandet hela sommaren och äta salladsblad medan dina kompisar kör hoj och äter glass.
Ska ju bara vara där fre-mån.
Och jag är högst medveten om att de brukar vara fula.
Jag fick ligga som fan i lördags, o så blev jag tagen bakifrån så hårt så jag stukade handleden.
Hoppas jag inte ställer en dum fråga, så du ta illa upp.
Men nu måste jag fråga... Måste missat något.
Blev tagen bakifrån?? Gay?
Jag tror han blev påkörd bakifrån, av något fordon. En vild gissning bara!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |