Singeltråden

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag verkligen hatar folk som måste kalla varandra för älskling, verbalt, bland folk. Jag gillar inte heller när folk är puttenuttiga mot mig. Folk som skriver på dejtingsidor och börjar med "hej sötis" eller "hej sexy" eller liknande åker i soptunnan direkt. Jag tycker det känns smörigt, och faller inte för sådan smörja alls.
Har en kompis som nyss förlovat sig, och hon bara MÅSTE titulera sin kille som "min fästman" överallt, hela tiden. Hur gammal är hon? 50? :3freak

You wan´t it rough allså? :brynad

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sånt där är lite intressant, har diskuterat det med den kommande dejten.
Så då kan jag ju lika gärna fråga i den här tråden, vad ogillar ni att bli kallade? Killar som tjejer.

Allt som innefattar "plutt" "snutt" och dylika saker får jag diabetes av.

Gubben eller gubbar gillar jag inte.. Som "Nämen lilla gubben då" eller "Nu tar vi ett sista ryck gubbar" ... Av någon anledning skär sig det något enormt i mig.. Eller gjorde iaf förr, nu bryr jag mig inte så värst vad folk väljer att kalla mig. Oavsett om det är turkjävel, gullenusseplutt eller något annat allmänt fantasilöst. :) Eller för den delen såndär bebispråkspratare eller sånt.
Vill de se ut som puckon är det helt fritt fram. :D

Jag KAN skjutsa, har skjutsat många som är både betydligt längre och tyngre än mig, men jag gillar det inte alls. Allt människan gör där bak märks så tydligt, och hojen blir sjukt understyrd med en sådan kluns där bak.

Hehe, jag trodde inte att du inte kunde heller. ;) Jag är bara dryg.

tkdrille

Guest
Ang smeknamn så kallade jag min första seriösa för rugguggla. De höll inte så jättelänge

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag KAN skjutsa, har skjutsat många som är både betydligt längre och tyngre än mig, men jag gillar det inte alls. Allt människan gör där bak märks så tydligt, och hojen blir sjukt understyrd med en sådan kluns där bak.

Tycker det går hur bra som hellst att skjutsa.
Blir lite kursstabilare med mer vikt på så man kan kasta in i kurvurna utan att få styrvobbel så lätt, så kan man använda gasen lite till.
Dom som åker med är inte alltid lika nöjda... :gnissla

Fast det är ju sällan någon som åker som är större än mig då förståss. :)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Jag kallar en tjej vid hennes namn när jag menar det jag ska säga mer än vid vardagliga saker.
Det låter mera..riktigt då. :)

Ingen som kallat sin tjej för slemvecket eller något annat vackert? :gnissla

Ja visst blir de mer seriöst när man använder en förnamn, tyvärr gör jag de mer ofta jag när jag är sur på killen :p använder jag både för och efternamn så är de bäst att börja springa för då är man förbannad :hihi

Men ofta har ju alla någon smeknamn ju så blir att man säger de annars få dom ett smeknamn från mig som jag anser passar dom som ingen annan blivit kallad för.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja visst blir de mer seriöst när man använder en förnamn, tyvärr gör jag de mer ofta jag när jag är sur på killen :p använder jag både för och efternamn så är de bäst att börja springa för då är man förbannad :hihi

Men ofta har ju alla någon smeknamn ju så blir att man säger de annars få dom ett smeknamn från mig som jag anser passar dom som ingen annan blivit kallad för.

Jag har aldrig någonsin haft ett smeknamn :( Eller jo min farfar kallar mej ibland för Linte men det är ytterst sällan och bara han som säger.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vadå råkar du ut för samma sak efter 5e gången? :p Verkar snarare som jag lockar fram "måstehadetdärreaplagget" känslor. -ITS MINE! MINE MINE MINE MINE AAAAALLL MINE... :dummer

Känner min nästan lite som ringen i Sagan om ringen. Its mine, my precious, all mine...

Att folk kallar dig söt är för du är liten barnrumpa. Söta lilla Glenn! :D :D :tungan

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag verkligen hatar folk som måste kalla varandra för älskling, verbalt, bland folk. Jag gillar inte heller när folk är puttenuttiga mot mig. Folk som skriver på dejtingsidor och börjar med "hej sötis" eller "hej sexy" eller liknande åker i soptunnan direkt. Jag tycker det känns smörigt, och faller inte för sådan smörja alls.
Har en kompis som nyss förlovat sig, och hon bara MÅSTE titulera sin kille som "min fästman" överallt, hela tiden. Hur gammal är hon? 50? :3freak

Hey, sexy, hur é läget :brynad

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Hörrru ÄLSKLING! swishar du förbi affären på hemvägen o köper ett par liter mjölk så är du en Sötis.....så kan vi ju sexa sen om du vill "blink" blink"
Mvh. Din brummelibrum brum björn :krama

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Heej alla snuttepluttsötisgubbar och gummor.här sitter nu en nerkyld ont i röven vrålhungrig qvinna,efter en tur bakpå hoj.Kul va de iallafall......Ciao från lilltuttan,som min pappa faktiskt kan säga än i dag åt mig,(iallafall efter några glas...)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Måste man automatiskt gilla hårda tag då? :confused::tungan

Javisst! Det är ju helt naturligt att visualisera sig en dieseldoftande truckerbrud med halvt uppknäppt skjorta och blottad klyfta, avklippta och fransiga jeansshorts och skallerormsboots närma sig sitt värnlösa sexoffer med sitt fälgkors. Ur den rödmålade munnen med den vippande tandpetaren hörs med kåthes stämma.

-Nu tar du mig hårt, baby! Ge mig hårdare än en rad kolvar på fullgas, annars får du smaka fälgkorset mellan ögonen.

Detta är absolut inga fördomar, utan ren fakta hämtad från min vridna hjärna, ha ha :tungan

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Javisst! Det är ju helt naturligt att visualisera sig en dieseldoftande truckerbrud med halvt uppknäppt skjorta och blottad klyfta, avklippta och fransiga jeansshorts och skallerormsboots närma sig sitt värnlösa sexoffer med sitt fälgkors. Ur den rödmålade munnen med den vippande tandpetaren hörs med kåthes stämma.

-Nu tar du mig hårt, baby! Ge mig hårdare än en rad kolvar på fullgas, annars får du smaka fälgkorset mellan ögonen.

Detta är absolut inga fördomar, utan ren fakta hämtad från min vridna hjärna, ha ha :tungan

Av någon konstig anledning är min visualisering en fruktansvärt het brud också. Alltså typ snyggaste bruden man nånsin sett.

Jag har träffat många lastbilschaffisar i mina dar. Heta brudar är definitivt inte överrepresenterade.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Av någon konstig anledning är min visualisering en fruktansvärt het brud också. Alltså typ snyggaste bruden man nånsin sett.

Jag har träffat många lastbilschaffisar i mina dar. Heta brudar är definitivt inte överrepresenterade.

Näe, men ett par träffar jag faktiskt nogorlunda regelbundet.

:)tuttar)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Näe, men ett par träffar jag faktiskt nogorlunda regelbundet.

:)tuttar)

Ja jag träffade på en för något år sen i jobbet där både jag och kollegan hajade till :p Sen dess är det nästan bråk om vem som ska åka till den kunden med förhoppningen att det är hon igen :p
Änsålänge går det dåligt :(

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...