Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag vägrar då inte alls...! Jag ska nog till och med upp till Jönköping någon helg, för jag har lovat farmor att köra henne till någon av våra släktingar där, och då behöver jag ju något annat att göra medan gamlingarna snackar skit och dricker kaffe. Fast då tar jag bilen, tror inte farmor vill åka Ninja. :crash

Haha, fråga tanten, vem vet, hon kanske behöver lite fart och fläkt? :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag vägrar då inte alls...! Jag ska nog till och med upp till Jönköping någon helg, för jag har lovat farmor att köra henne till någon av våra släktingar där, och då behöver jag ju något annat att göra medan gamlingarna snackar skit och dricker kaffe. Fast då tar jag bilen, tror inte farmor vill åka Ninja. :crash

Wohoo :banana

Det är lugnt du kan få sitta bakpå ;) Fast min är ju inte så snabb som en Ninja såklart :(

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Oj sorry.jag läste bara fel......:glömdet

Men va besvärlig du är. Duger Advance chain ultra som smörj?:tungan

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Never! Jag HATAR att åka bakpå, sjukt obehagligt! :näsblod

Jaja eftersom du ber så snällt så kan du få köra då så sitter jag bak och rullar tummarna.

För övrigt är min hoj alldeles utmärkt bekväm att åka bakpå enligt en enkät gjord av 1 person som aldrig åkt någon annan hoj :p

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jaja eftersom du ber så snällt så kan du få köra då så sitter jag bak och rullar tummarna.

För övrigt är min hoj alldeles utmärkt bekväm att åka bakpå enligt en enkät gjord av 1 person som aldrig åkt någon annan hoj :p

Den kan säkert vara bekväm, men jag litar nästan inte på någon när det gäller hojkörning. :tungan

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nä, där hör ni :hej

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Jag åker gärna bakpå....så jävla skönt att bara släppa allt vad kontroll heter.......:yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den kan säkert vara bekväm, men jag litar nästan inte på någon när det gäller hojkörning. :tungan

Haha, jag har inte åkt bakpå en hoj förutom den gången då jag fick sitta bakom trafikläraren i 200 meter ut på en parkering för första lektionen. :D
Jag har däremot blivit lite utmanad på at åka bakpå en hoj, och man kan ju inte backa från en utmaning. ;D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Nej det är faktiskt jävligt läskigt att sitta bak. Åkte med min farsa för nån månad sen efter att jag varit och lämnat av min hoj i ett garage och trots att jag precis kört hoj genom stan själv så kändes det som vi höll på att välta i varje rondell.

Man har ingen kontroll över lutningen och det känns som det lutar åt helvete mer när man sitter där bak.

Men vi ska nog kunna lösa någon slags dejt ändå när du dyker upp ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...