NÄ, de ä ju mina de
Jag tror Rille hade blivit skitsnygg i dom.
En riktig man kan ha vilka jävla kläder som helst på sig med manligheten i behåll.
Men nu pratar vi om Rille. :gömmermig
Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar
http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg
Dröm sött tulpanen
Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar
http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg
Dröm sött tulpanen
Ooh, det där såg fan lite homoerotiskt ut.
Det var ju tur att du förtydligade att du har tröja på dig.
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!!
OK Money, du ska få en date ifall jag kommer ner till Skåne i sommar.Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!!
Faktiskt fick jag en snabblektion, bara hålla fast gasen när man går ner för landning och föra spaken framåt vid nedstigningDet där verkade kul, men det är ju inte så kul om piloten får spatt. Vad gör du då, va??!! Då är det bara att sätta näsan mot rutan och grimasera som fan den lilla tid som är kvar.
Nu har jag haft min hoj i 3 dagar men jag är fortfarande singel. Jag trodde att det i princip är brudgaranti på sporthojar, men tydligen hade jag fel, eller är det så att jag gör något fel? Jag körde till och med några varv på raggarrundan runt torget i Vimmerby igår utan att några kvinnor hoppade på mig.
Därför att folk (även tjejjer) är betydligt modigare där de gömmer sig bakom tangentbordet. Dessutom är folk så förbaskat kräsna också.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |