Singeltråden

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Men vilka fina mckläder jag köpte.richa jacka och str lindstrands byxa...nyskick men så billigt så ja nästan skämdes att betala,fick 2 par handskar med på köpet:banana

tkdrille

Guest
Men nu pratar vi om Rille. :gömmermig

Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar

http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg

Dröm sött tulpanen :)

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hödedu. Jag visar mig inte i stan med de på faktiskt. De jag kollat in var antingen svart/röda eller svart/orange med hängsle och så klart tar jag passande tröja över. För att ha pösiga byxor på när man cyklar på detta viset är ren pina. Funderar hur jag lägger upp bild med mobilen. Ska göra ett försök så du kan få mardrömmar

http://www.roadbikeaction.com/imagefly.aspx?w=471&h=550&p=contentimages/bigIP_bib_front.jpg

Ooh, det där såg fan lite homoerotiskt ut. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Det var ju tur att du förtydligade att du har tröja på dig. :D

tkdrille

Guest
Det var ju tur att du förtydligade att du har tröja på dig. :D

Haha ja verkligen, så länge jag är så fet som jag är så kommer jag faktiskt ha tröja över vanlig cykelkostym med. Benen får gärna ha tajt över sig för de skiter jag i =).

Men de är så satans skönt kan jag lova :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp

Därför att folk (även tjejjer) är betydligt modigare där de gömmer sig bakom tangentbordet. Dessutom är folk så förbaskat kräsna också. :)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp
OK Money, du ska få en date ifall jag kommer ner till Skåne i sommar.
Annars får du komma hit.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Det där verkade kul, men det är ju inte så kul om piloten får spatt. Vad gör du då, va??!! Då är det bara att sätta näsan mot rutan och grimasera som fan den lilla tid som är kvar. :hihi
Faktiskt fick jag en snabblektion, bara hålla fast gasen när man går ner för landning och föra spaken framåt vid nedstigning

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nu har jag haft min hoj i 3 dagar men jag är fortfarande singel. Jag trodde att det i princip är brudgaranti på sporthojar, men tydligen hade jag fel, eller är det så att jag gör något fel? Jag körde till och med några varv på raggarrundan runt torget i Vimmerby igår utan att några kvinnor hoppade på mig. :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu har jag haft min hoj i 3 dagar men jag är fortfarande singel. Jag trodde att det i princip är brudgaranti på sporthojar, men tydligen hade jag fel, eller är det så att jag gör något fel? Jag körde till och med några varv på raggarrundan runt torget i Vimmerby igår utan att några kvinnor hoppade på mig. :)

Du ska nog vara glad för att inga brudar hoppade på dig i Vimmerby. :D Allt vettigt flyr den stan så fort som möjligt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Därför att folk (även tjejjer) är betydligt modigare där de gömmer sig bakom tangentbordet. Dessutom är folk så förbaskat kräsna också. :)

Räcker inte 240 sidor på sporthoj.com för att boosta modet?! Ja då är det tyvärr verkligen ute med mänskligheten. En hojtur räcker väl som ursäkt för att träffas. Ni kan tom behålla hjälmen på ifall det är så fruktansvärt pinsamt. ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...