Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Han har ju svarat. Han var inte upprörd, det hade inte med henne att göra och hon behöver inte oroa sej.
Precis, han svarade helt felaktigt med massa dravel... hårda fakta som att det är fel på hojen, det kunde han inte klämma ur sig... patetiskt med män som inte kan klämma ur sig fakta utan kommer med massa annan skit "inte hennes fel"... va faan?

Rätt svar mina herrar är förstås när hon frågar vad det är, "hojen startar inte och jag förstår inte varför" varpå hon antingen kan sucka en lättnadens suck och verkligen förstå att det inte är hennes fel eller så blir hon triggad och börjar felsökstänka hon med (vilket jag skulle göra) och dagen efter tar de en gemensam ansats att hitta problemet på hojen... :D

Killar... ni gör det faan så komplicerat för oss som inte bara kan klämma ut den där faktagrejen i rätt tid. Skitnödigt av er... SÅ... nu har jag lärt ut er tricket att kommunicera med oss honor, ut med fakta bara... simple as that

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Precis, han svarade helt felaktigt med massa dravel... hårda fakta som att det är fel på hojen, det kunde han inte klämma ur sig... patetiskt med män som inte kan klämma ur sig fakta utan kommer med massa annan skit "inte hennes fel"... va faan?

Rätt svar mina herrar är förstås när hon frågar vad det är, "hojen startar inte och jag förstår inte varför" varpå hon antingen kan sucka en lättnadens suck och verkligen förstå att det inte är hennes fel eller så blir hon triggad och börjar felsökstänka hon med (vilket jag skulle göra) och dagen efter tar de en gemensam ansats att hitta problemet på hojen... :D

Killar... ni gör det faan så komplicerat för oss som inte bara kan klämma ut den där faktagrejen i rätt tid. Skitnödigt av er... SÅ... nu har jag lärt ut er tricket att kommunicera med oss honor, ut med fakta bara... simple as that

Jag hade en snotte sist jag kollade, men jag kanske är en hona likväl som varit ihop med ett par hannar med vulvor, kanske. :confused:

Vad jag vill komma fram till är att jag nog är typen som hellre sagt att det var problem med knarren än en massa dravel och gissningslekar.

Däremot har jag stött på honor (på pappret iallafall) som inte direkt är informativa i sina funderingar och således närapå driver en till vansinne i de fruktlösa försöken att lista ut vad honans märkliga beteende består i. Faktum är att det oftast bara leder till att båda blir sura, helt i onödan. Kommunikation ÄR skiten. Annars är det bättre att sitta själv och klappa sköldpaddan till en bra rulle i bästa soffan. :)

Kontentan: Detta är nog mer en fråga om en individs brist på förmåga i det sociala samspelet, än vilken sorts märklig utrustning som hänger mellan benen. :hihi

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16

Eller, så får han en utskällning för att han bara går och tänker på "den där jävla hojen" istället för att vara närvarande :hihi Nej men allvarligt, det där med kommunikation är inte alltid så lätt men raka rör brukar ju helt klart hjälpa det mesta :)

tkdrille

Guest
Ni har så rätt så varför hålla på och hålla inne på saker.
Hade en sån fjälla en gång i tiden, jag dumpa henne faktiskt när hon inte öppna käften och sa varför hon var sur. :D Satans komplicerade fruntimmer var det.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ni har så rätt så varför hålla på och hålla inne på saker.
Hade en sån fjälla en gång i tiden, jag dumpa henne faktiskt när hon inte öppna käften och sa varför hon var sur. :D Satans komplicerade fruntimmer var det.

Det har du rätt i, din gamla bäver. Kommunicerar dom inte kan dom ju lika gärna gå runt med hörselkåpor och tala i megafon.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
biker.jpg

Sån här brukar jag inte se ut när jag kör knarr. Hur brukar inte ni se ut?

Såhär kan man lika gärna se ut i ett förhållande man inte kommunicerar i däremot.

tkdrille

Guest
Det har du rätt i, din gamla bäver. Kommunicerar dom inte kan dom ju lika gärna gå runt med hörselkåpor och tala i megafon.

Ja herregud. De var så ibland, bra beskrivning på hörselkåpor iallafall. För hon lyssna inte så mycket heller på en.

Nu hitta jag en annan tös via en dejtingsida. Ska se om hon tycker jag är snäll med. Tänker köra med piska och handbojor denna gång.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Min slutsats: Som kille har man mycket större chanser på krogen. Nätraggandet får ses som en bisyssla med låg utdelning.

Näh, ragga på krogen är helt hopplöst. I princip var som hellst har man (eller jag iaf) bättre chanser. Hemmafest är ju skiten, helt ärligt, finns där singelbrudar som gillar killar och ni vet, inte Ellen Degeneres, så går det ju i princip inte att misslyckas nästans 100 % succesrate. Tom att bara gå fram till nån brud var & när som hellst lyckas nu & då, inte alltid men det händer. Flera gånger på hundra.
Krogen går bara inte, har väl gått vägen en gång kanske? Av vaddå 268? Inte en jevvla procent heller, ingen idé att försöka. :3freak

Det kan man ju tycka, men för många räcker det att det finns attraktion och att man kan skratta tillsammans, så löser sig tydligen allt annat. :rolleyes:
Räcker ju egentligen för att göra ett försök & se vart det går, vartåt det barkar märker man ju sedan. :p

Last edited:

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Han har ju svarat. Han var inte upprörd, det hade inte med henne att göra och hon behöver inte oroa sej.

Ett typiskt scenario där man inte kan kommunicera med varandra utan drar egna slutsatser..Om hon känner att han är oroad över ngt kan han väl säga att det är den jä..la mc som inte startar,istället för att stänga ute henne så hon får fantasier om vad det kan vara eg??..Nä rak kommunikation är nog det bästa....från båda håll!

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Oj såg att de redan var kommenterat om det;)
JAja igår köpte jag jättefina mckläder,nyskick till ett oförskämt bra pris...av en kvinna som åkte bakpå en vecka ,sen skiljde de sig, så inge mer åka för henne.......andras olycka...:rolleyes:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja men alla tjejer härinne är ju mc intresserade så det är klart ni tycker han kunde säga det.

I ett förhållande med en hona som inte gillar hojar så hade svaret att man är "orolig" för hojen mötts med att hon blivit trött på en och sur. Precis som Bentebent sa!
Dessutom har jag haft flickvänner som gått och tänkt precis som bilden sa fast INTE frågat vad som var fel. Och som rille sa även gått och vart sura själva men inte sagt vad det var.

Men som update nu när helgen börjar lida mot sitt slut: Fortfarande singel. Inget ligga i helgen heller. Eller jo ligga blev det men inte :ligga

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp

tkdrille

Guest
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp

De är så kräsna jag kommer skrämma bort alla i min omgivning imorgon för då kör jag på shorts/kort när jag tar min långgrunda :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Men det är ju för att hojpojkarna är så blyga ute i verkligheten. ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...