Du ska nog vara glad för att inga brudar hoppade på dig i Vimmerby. Allt vettigt flyr den stan så fort som möjligt.
Jag fick ju iallafall en lite nostalgisk känsla. Det påminde mig om när jag var 18 och precis hade tagit körkort, då körde man runt torget i Vimmerby på lördagkvällarna.
Räcker inte 240 sidor på sporthoj.com för att boosta modet?! Ja då är det tyvärr verkligen ute med mänskligheten. En hojtur räcker väl som ursäkt för att träffas. Ni kan tom behålla hjälmen på ifall det är så fruktansvärt pinsamt.
Tydligen inte.
Hojtur låter som en rätt bra idé, fast min gammla hoj håller nog inte ihop ända till skåne, utan några garagebesök på vägen.
Den skall iaf få komma hem till lägenheten från garaget nu i veckan bara jag hinner!
Du kan ju ta tåget.....fast då e det inte heller säkert att du kommer fram.
Men då blire ju ingen hojtur!
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!!
Kan du inte lämna jönköping då?
Qwerty.....Jag tordes inte gå ner i källarn,jag har inget behov av att se andar(syns de?) Däremot räckte känslan mer än nog..
Ja jag har ju försökt få Swish att komma upp till stan och åka hoj men hon VÄGRAR jue!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |