Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du ska nog vara glad för att inga brudar hoppade på dig i Vimmerby. :D Allt vettigt flyr den stan så fort som möjligt.

Jag fick ju iallafall en lite nostalgisk känsla. Det påminde mig om när jag var 18 och precis hade tagit körkort, då körde man runt torget i Vimmerby på lördagkvällarna.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag fick ju iallafall en lite nostalgisk känsla. Det påminde mig om när jag var 18 och precis hade tagit körkort, då körde man runt torget i Vimmerby på lördagkvällarna.

Haha, okay. :) Jo, det är väl ungefär vad man gör där i stan över julen när man hälsar på päronen... Det och blr muckad med på vad-fan-sandra-heter-nuförtiden...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Räcker inte 240 sidor på sporthoj.com för att boosta modet?! Ja då är det tyvärr verkligen ute med mänskligheten. En hojtur räcker väl som ursäkt för att träffas. Ni kan tom behålla hjälmen på ifall det är så fruktansvärt pinsamt. ;)

Tydligen inte.

Hojtur låter som en rätt bra idé, fast min gammla hoj håller nog inte ihop ända till skåne, utan några garagebesök på vägen. :(

Den skall iaf få komma hem till lägenheten från garaget nu i veckan bara jag hinner! :tummenupp

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Tydligen inte.

Hojtur låter som en rätt bra idé, fast min gammla hoj håller nog inte ihop ända till skåne, utan några garagebesök på vägen. :(

Den skall iaf få komma hem till lägenheten från garaget nu i veckan bara jag hinner! :tummenupp

Du kan ju ta tåget.....fast då e det inte heller säkert att du kommer fram. :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Hur fan kan en singeltråd vara 240 sidor lång, o endast 3 person lyckats?! Tycker det är för mycket snack och för lite verkstad här! Nu finns det INGA ursäkter att inte träffas, hojsäsongen är igång, hormonerna kokar, folk börjar redan klä av sig! Ut o träffas folk!! :tummenupp

Ja jag har ju försökt få Swish att komma upp till stan och åka hoj men hon VÄGRAR jue!

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Qwerty.....Jag tordes inte gå ner i källarn,jag har inget behov av att se andar(syns de?):va Däremot räckte känslan mer än nog..

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Qwerty.....Jag tordes inte gå ner i källarn,jag har inget behov av att se andar(syns de?):va Däremot räckte känslan mer än nog..

Hihi rädd för spökerier....
Värsta du kan stöta på i källaren är en pundare eller tre.
Känslan, det förväntade är nog det folk i allmänhet är mest rädda för. Kopplar man bort den och tänker logiskt och sunt så ser man sällan något konstigt.

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Men jag säger ju det...inte synen..bara känslan...och JA jag har både fantasi och intuition så det räcker..:gnissla

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
images
Ja just ja ..de va ju singeltråd denna hette.......:rolleyes:

:hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja jag har ju försökt få Swish att komma upp till stan och åka hoj men hon VÄGRAR jue!

Jag vägrar då inte alls...! Jag ska nog till och med upp till Jönköping någon helg, för jag har lovat farmor att köra henne till någon av våra släktingar där, och då behöver jag ju något annat att göra medan gamlingarna snackar skit och dricker kaffe. Fast då tar jag bilen, tror inte farmor vill åka Ninja. :crash

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...