SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Never! Jag HATAR att åka bakpå, sjukt obehagligt!
Hur ser du på att ha någon annan som åker bakpå då?
Never! Jag HATAR att åka bakpå, sjukt obehagligt!
Hur ser du på att ha någon annan som åker bakpå då?
Jag gillar inte att skjutsa, och skjutsar ingen som är avsevärt längre än mig, eller väger mer än mig.
Men får man verkligen åka nån längre tur med en provhoj?
Då kanske det är bättre att hyra en? (om det nu går att hyra hoj i Jönköping)
Kan någon förklara varför tjejer (iaf dom jag träffar) har en förmåga att kalla mig något sött med ordet min/mitt före, när man träffats 3 gånger?
Du lockar fram moderskänslorna i dom små liven.
Det är skönt o veta att det finns nån som har större problem än mig. : hihi
Jag gillar inte att skjutsa, och skjutsar ingen som är avsevärt längre än mig, eller väger mer än mig.
Kan någon förklara varför tjejer (iaf dom jag träffar) har en förmåga att kalla mig något sött med ordet min/mitt före, när man träffats 3 gånger?
Bara att strunta i att de gör det. Det betyder inte så värst mycket ändå. Jag blir kallad söt hela tiden (även om "min" inte används som prefix)...
Sånt där är lite intressant, har diskuterat det med den kommande dejten.
Så då kan jag ju lika gärna fråga i den här tråden, vad ogillar ni att bli kallade? Killar som tjejer.
Allt som innefattar "plutt" "snutt" och dylika saker får jag diabetes av.
Så då kan jag ju lika gärna fråga i den här tråden, vad ogillar ni att bli kallade? Killar som tjejer.
Blev kallad "min fina tös" och då rös jag faan av vällust men det beror nog på att jag är äldre och kom ut från villa/volvo/kanin-livet för några år sen och som sådan husmor blir man inte kallad saker som tös och ingen har kallat mig det tidigare så det var orörd mark.
en kille kallade mig för ett tag sen snuttis, gumsan och sånt där tramsigt... sen gjorde han sig så där på rösten som man pratar med ett litet barn eller som vissa pratar med djur... fick mig alltid att rysa av obehag istället...
exmannen kallade mig ibland för Mammapaj, allt var paj i vår familj, Pappapaj, Pepzipaj (kanin som hette pepzi), Smulpaj (kanin som hette Smulan) osv... var liksom vår grej i familjen, sen är vi inte en familj längre heller, vi blev paj helt enkelt men jag gillade ändå grejen med "paj".
Hehe ja du efter att varit i olika förhållande i ca 8 år så har man vant sig vid smeknamn....nu när någon kille, som man träffar, säger jenifer så låter de konstigt då man är van vid gulliga namn ...haha skadat
Smeknamn är sak samma enligt mig, men ge fan i att pussa mig på panna som jag vore ett litet barn
Haha, det där med paj var ju rätt skruvat.
Men jag antar att, oavsett ord, när det får en (intern) betydelse så blir det betydelsefullt.
Du kan ju alltid träna på skjutsning med mig? 192 cm lång, 115 kg tung.
Naeh, jag funderar på att byta ut bakpinnarna till avgasrörshålalre utan pinnar, och en plastbit istället för sadel på min hoj...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |