Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Be? Om lov? Men jag går inte i skolan längre... jag har bara semester... :va

Det är ändå fråga först och ligga sen som gäller, dessutom får man bara ligga i händelse av att svaret på frågan är av godkännande natur :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hmmm... slå upp onomatopoetisk och återkom med hur Plåtan o Kärran kan anses tillhöra den kategorin. :tungan

Meh hallå där! Be om att få kopulera i tråden... så får man väl inte göra? :4skrika

Det va duuuuuu. :)

Det är ändå fråga först och ligga sen som gäller, dessutom får man bara ligga i händelse av att svaret på frågan är av godkännande natur :7peta

Fråga o sen ligga oavsett svar. :D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Okej.. Då vare dags då.

Var på en sorts date igår, en opretto fika som planerades rätt förutsättningslöst. Helt oväntat bra var det, 5 timmar och slutade med att vi blev utslängda för de stängde och vi var hungriga som djur båda två gissar (at least I was).

Nu till frågan, vi var rätt överens om att ses igen, men vad fan gör man då? Bio är värdelöst, USA-aktiga och hyperplanerade "aktiviteter" känns pretto och överflödiga och vädret är ju inte på topp direkt för att vara ute. Ser inga problem med att ha saker att prata om och så..

Obruten mark här. Jag dateade en gång när jag var 21 typ, vilket gick sådär. Annars har jag typ aldrig träffat tjejer jag inte legat med :crash.. Är kung på att friendzone:a och vill inte det den här gången.

Så vad säger expertpanelen?

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...