Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men det är ju inte meningen att hon ska gå dit och hjälpa till..!

Men då kanske ungdjävulen håller keft? :brynad

Ett tag bodde jag granne med en idiot som brukade misshandla sin fru.

Jag skäms än idag över att jag aldrig gjorde något åt det.

Det kan mycket väl hända dej även om det skulle sluta. Eftersom det är en unge som skriker kanske det är bäst att kontakta SOC?

Jag ringer polisen och rådfrågar om det händer igen.

Hmmm... antar att du inte brukar prata med grannen? Jag menar ungen kan ju ha någon form av diagnos också. Men visst better safe than sorry. Vore ju förjävligt om ungen får stryk.

Nae de syns aldrig till. Pratar mest med de som har hund, bor på samma plan, barn och skvallerkärringen på sexan. :D

Tänk va ja hitta på Voffsingens FB-sida. Nu blir väl många i tråden lyckliga! :glömdet

View attachment 401596

I love it!!! :kär

Sitter på jobbet, ska dra strax.. Ser fram emot en powerfap :)

Skavsår much?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men då kanske ungdjävulen håller keft? :brynad

Jag ringer polisen och rådfrågar om det händer igen.

Sant. ;)

Nej men jag tror helt klart att polisen är rätt väg att gå. Ringer du när det händer är det ju misstanke om brott det handlar om, soc rycker ju knappast ut för att kolla läget precis då. Det man kan göra är väl att ringa in om sina misstankar, sen är det väl upp till polisen att avgöra om det är ett brott som begås eller om det var något annat och om soc ska blandas in.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Börjat prata med dig själv nu igen? :D

Jag skvallrar inte, jag talar sanning och står för det. :D
Nae men seriöst, hon är helt sjuk i huvet. Hon var tillsammans med min dåvarande chefs killkompis och hittade på en massa skit om mig så min chef ringde upp mig direkt från festen och berättade. Tur att chefen trodde mer på mig än fågelskrämman på sexan.
Sen när chefens kompis dumpade henne stal hon 10k från honom och hotade honom med att hitta på en historia om misshandel och övergrepp om han inte glömde pengarna. Hon har hittat på att hon jobbar på Karolinska i Solna men hon är arbetslös.
Mytoman much.

Sant. ;)

Nej men jag tror helt klart att polisen är rätt väg att gå. Ringer du när det händer är det ju misstanke om brott det handlar om, soc rycker ju knappast ut för att kolla läget precis då. Det man kan göra är väl att ringa in om sina misstankar, sen är det väl upp till polisen att avgöra om det är ett brott som begås eller om det var något annat och om soc ska blandas in.

Just nu leks det o skrattas där nere så nu ere löngt for now.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Belsebub tog över min kropp ikväll och storstädade här hemma. Till och med våttorkat blev det.
Bör lägga ifrån mig dator och telefon nu för jag tog en sömntablett och igår gick det inte så bra. Belsebub tog över, designade och beställde en ny munktröja att ha ovanpå skinnstället i sommar. :( Jag hade allt annat än råd med det just nu. Som tur är misstänker jag att den blev jättefin, men det återstår att se när den anländer.
FML

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Belsebub tog över min kropp ikväll och storstädade här hemma. Till och med våttorkat blev det.
Bör lägga ifrån mig dator och telefon nu för jag tog en sömntablett och igår gick det inte så bra. Belsebub tog över, designade och beställde en ny munktröja att ha ovanpå skinnstället i sommar. :( Jag hade allt annat än råd med det just nu. Som tur är misstänker jag att den blev jättefin, men det återstår att se när den anländer.
FML

Avbeställ inom 14 dagar!

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag trodde du skulle dyka upp tidigare och säga: "det var jag som översatte Hamlet"
Detta kan du ta som en pik om din ålder eller som en komplimang för din språkbegåvning :)

Tack, tror jag....

För väldigt länge sen satt jag på ett mathak i Stratford-upon-avon och blev sugen på en skinkomelett. så jag sa att jag ville ha en ham omelette, och snubben brevid mej som hade presenterat sig som William, satt hela tiden och upprepade ham let, ham let . Skitjobbig snubbe:)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Tack, tror jag....

För väldigt länge sen satt jag på ett mathak i Stratford-upon-avon och blev sugen på en skinkomelett. så jag sa att jag ville ha en ham omelette, och snubben brevid mej som hade presenterat sig som William, satt hela tiden och upprepade ham let, ham let . Skitjobbig snubbe:)
:rofl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping