Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Den nämnda kompisen har barn och sambo. Det är en blandad skara egentligen. Jag har aldrig sagt nej till att ses och dessutom tagit initiativ till att träffas utan Lammet. Dvs, jag är jättemån om att ha kvar mitt egna liv även om jag inte är ensam i mitt liv så måste jag ändå ha vissa saker för mig själv. Men det spelar ingen roll, det är ingen som tar initiativ tillbaka och det gör mig ledsen. De som är upptagna beter sig som om de vore fastvuxna i soffan därhemma. Singelkompisarna frågar inte längre om jag vill haka på ut. Detta gör ju att jag inte kan låta bli att känna mig som någon tråkig typ för ingen vill ha med mig. Eller att jag bara duger till när jag är ledsen för då är det plötsligt intressant att få veta privata saker, då kan de ju dra åt helvete tycker jag. Varför vara där bara när en mår dåligt men skita i en när en mår bra, roliga människor det där.
Det är fortfarande problem, det är mer invecklat än det låter, vilket har lett till att jag till slut ställt ultimatumet, att han antingen tar tag i det och får hjälp av mig eller annars vill jag absolut inget veta, ingenting alls för jag kan inte acceptera att detta pågår eller att detta fortsätter.
Knasen har haft en söt dobermansflickvän hos sig i några dagar i tre veckor men hon verkar inte passa bra med den nya ägaren så hon kommer åka tillbaka till uppfödaren. Jag vill inte heller ta henne, av olika anledningar trots att hon funkar bra hos oss så då blir det att skicka tillbaka henne.
Tjejer tjejer.. Ni måste slappna av och inse att allt löser sig på det ena eller det andra sättet..
Det hjälper aldrig att få panik eller ångest över saker och ting!
Gör som jag, käka lite eftermiddagskvarg och var glad!
View attachment 401540
Eller skit i kvargen och var glad ändå.![]()
Tjiatjo-massage?![]()
Singelkompisarna frågar inte längre om jag vill haka på ut. Detta gör ju att jag inte kan låta bli att känna mig som någon tråkig typ för ingen vill ha med mig.
Tufft. Har du talat om för tjejen med barnen hur du känner? Och hur reagerar Lammet på ditt ultimatum?
Tjejer tjejer.. Ni måste slappna av och inse att allt löser sig på det ena eller det andra sättet..
Det hjälper aldrig att få panik eller ångest över saker och ting!
Gör som jag, käka lite eftermiddagskvarg och var glad!
View attachment 401540
O ja, det tog jag upp i lördags, men då var det så att hon började spekulera i hur folk tror saker och ting. Det spelar ingen roll alltså. Lammet inser nog allvaret i det hela men om han vill/vågar göra något är inte upp till mig. Jag tänker inte göra något om inte han gör något.
Vad spekulerade hon i sa du? Och vad gäller Lammet gör du rätt, det är bara han som kan ta tag i vad det nur är... annars blir det nog bara galet i slutändan.
O DU kallar MIG snusktant!?!?! EcKel-unge!![]()
Hon spekulerade i att folk kanske trodde att jag inte ville umgås utan Lammet men det finns inga belägg för detta med tanke på att jag hela sommaren fått gå på fester utan honom. Folk i min närhet tenderar jämt att fråga "Ska du inte vara med honom?" eller "Varför hittar du inte på något med honom?" osv. Jag är gruvligt trött på dessa frågor som svar när jag frågar om vi ska hitta på något.
Plutt!Inte jag ju, slöis som köper snuskkuddar
Och du är snusktant oavsett vad jag är, det har liksom inte med vartannat att göra![]()
Jag shiter i att ni mobbar mig för kudden är fantastisk!![]()
Inte ska väl shita i väskan...![]()
Det var ju värst vad du hänger upp dig på min väs......kudde!!![]()
Du hade kunnat skaffa en sån här:
![]()
Mer diskret...
Jag ligger och funderar på att ringa polisen på grannen.![]()
Vad gör grannen?
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |