Singeltråden

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Tänk inte för mycket. Det bästa är väl att göra saker som man brukar göra i den alldeles vanliga vardagen. Annars är risken att man försöker vara den där roliga som det händer saker runt. Brukar man pilla navelludd ska man hålla sig till det.

Jo..

Jag är inte alls orolig för att ses i sig, det var alldeles för enkelt från första början för det. Mer att jag suger på "spelet" och inte alls förstår de signalvärden som tydligen gäller nu för tiden. I min värld betyder äta äta, fika fika och kanske sova över ligga.

En "aktivitetsdate" för mina ögon ger då att man gör helt andra saker och inte riktigt får chans att faktiskt prata. Kanon som förstadate eller nåt för att undvika pinsam tystnad, men nu är ju jag nyfiken på den här. Hon är värsta friluftsmuppen ändå så skulle det bli nåt kommer det säkert bli massa märkliga aktiviteter iaf, göra nåt sånt är ungefär som att hon skulle välja att dra och köra minimoto, jag skulle ge stålet och få racehorn i pannan diRreCkT.

Men på frågan: "Är laga mat ihop en invit att ligga?" så har jag liksom ingen aning.

Gaaahhh.. :huvet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja här är det ju numera bara en massa fikaförslag i stället :hihi

Äh, ha massa reboundsex, håll dig med en alldeles för ung playmate ett tag och landa som flera sagt i situationen. Har man haft ett längre förhållande (jag var sambo över 5 år) så blir man så präglad av varandra. Nu har jag levt själv dryga året och har ett tag börjat uppskatta både ensamheten och att få styra med saker hemma osv. Träffar jag nån ny NU känns det mer realistiskt att skapa ett gemensamt liv där man faktiskt tar hänsyn till varandras egenskaper utan att blanda in gamla ex preferenser.

Och även om det stundom är tråkigt längs vägen, så är det rätt skönt att gilla sitt eget liv på alldeles egen hand.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jo..

Jag är inte alls orolig för att ses i sig, det var alldeles för enkelt från första början för det. Mer att jag suger på "spelet" och inte alls förstår de signalvärden som tydligen gäller nu för tiden. I min värld betyder äta äta, fika fika och kanske sova över ligga.

En "aktivitetsdate" för mina ögon ger då att man gör helt andra saker och inte riktigt får chans att faktiskt prata. Kanon som förstadate eller nåt för att undvika pinsam tystnad, men nu är ju jag nyfiken på den här. Hon är värsta friluftsmuppen ändå så skulle det bli nåt kommer det säkert bli massa märkliga aktiviteter iaf, göra nåt sånt är ungefär som att hon skulle välja att dra och köra minimoto, jag skulle ge stålet och få racehorn i pannan diRreCkT.

Men på frågan: "Är laga mat ihop en invit att ligga?" så har jag liksom ingen aning.

Gaaahhh.. :huvet

Fast det är just det jag menar. Det är väl bara att köra på och se vad som händer.
Blir det ligga efter maten är det ju för att man vill det och inte för att matlagning i sig är en invit.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Fast det är just det jag menar. Det är väl bara att köra på och se vad som händer.
Blir det ligga efter maten är det ju för att man vill det och inte för att matlagning i sig är en invit.

Hur kan man fundera så mkt på sånt härnt skit? (Språket tidigare illustrerar hur oviktigt detta är)
It's shit basically! "Om hon tar om efterrätten, betyder det att hon vill bli ihop? Jag är redo men inte sugen."
FML.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hur kan man fundera så mkt på sånt härnt skit? (Språket tidigare illustrerar hur oviktigt detta är)
It's shit basically! "Om hon tar om efterrätten, betyder det att hon vill bli ihop? Jag är redo men inte sugen."
FML.

För att seriöst folk gör det. Det är inget vi andra kommer att förstå :brynad

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För att seriöst folk gör det. Det är inget vi andra kommer att förstå :brynad

Precis... Det verkar som att det spelar roll för resten av världen. Jag har aldrig dateat nån jag inte legat med, men är ju snart 33 och singel också :crash

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Precis... Det verkar som att det spelar roll för resten av världen. Jag har aldrig dateat nån jag inte legat med, men är ju snart 33 och singel också :crash

När jag bryr mig om vad resten världen tycker blir jag helt trött och ledsen så jag försöker låta bli det :(

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Kul att drabbas av fysiska symptom på stress. :crash

I måndags fick jag hjärtklappning som höll i dryga 6 minuter och sen en sprängande huvudvärk. Och ont i bröstet också men förmodligen bara ångest.

Ganska kul att dessutom på det känna sig rätt så jävla bortglömd. Helvete vad jag längtar tills den här veckan är slut att jag kan sitta hela nästa vecka och se till så att jag kommer iväg till USA.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nejje!! Shi-atjo!! :sissy

Tji fick du! :fakta

När jag bryr mig om vad resten världen tycker blir jag helt trött och ledsen så jag försöker låta bli det :(

Hu ja. Know that feeling. :3freak

Kul att drabbas av fysiska symptom på stress. :crash

I måndags fick jag hjärtklappning som höll i dryga 6 minuter och sen en sprängande huvudvärk. Och ont i bröstet också men förmodligen bara ångest.

Ganska kul att dessutom på det känna sig rätt så jävla bortglömd. Helvete vad jag längtar tills den här veckan är slut att jag kan sitta hela nästa vecka och se till så att jag kommer iväg till USA.

Bortglömd? Vem har glömmit bort dig? Det får man ju inte. Fysisk stress ja då kan vi ta varandra i hand. Jag har sen i söndags haft tryck över bröstet, nack- och huvudvärk och illamående. Kan knappt äta. Men jag tvingar mig, jag vet att det blir värre annars. Kram till dig gumman!

:krama:krama:krama:krama:krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bortglömd? Vem har glömmit bort dig? Det får man ju inte. Fysisk stress ja då kan vi ta varandra i hand. Jag har sen i söndags haft tryck över bröstet, nack- och huvudvärk och illamående. Kan knappt äta. Men jag tvingar mig, jag vet att det blir värre annars. Kram till dig gumman!

:krama:krama:krama:krama:krama

I princip alla utom en kompis och pojkvännen. Iallafall dem som har stått mig nära och är tillgänglig fysiskt. Det känns som att jag aldrig umgås. Upptäckte att jag blev lite ledsen när den nämnda kompisen började prata om hennes bästa vänner och jag kunde inte känna mig mer exkluderad i den kategorin. Då känns det att det inte spelar någon roll. Folk vänder sig till mig när de behöver mig på något sätt. Mina smarta råd eller något annat. När de fått det så försvinner de.

Och just nu är det jobbigt för pojkvännen är drabbad av mig och min stress, lika mycket som jag är drabbad av hans problem på grund av att jag i en viss del är involverad.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
I princip alla utom en kompis och pojkvännen. Iallafall dem som har stått mig nära och är tillgänglig fysiskt. Det känns som att jag aldrig umgås. Upptäckte att jag blev lite ledsen när den nämnda kompisen började prata om hennes bästa vänner och jag kunde inte känna mig mer exkluderad i den kategorin. Då känns det att det inte spelar någon roll. Folk vänder sig till mig när de behöver mig på något sätt. Mina smarta råd eller något annat. När de fått det så försvinner de.

Och just nu är det jobbigt för pojkvännen är drabbad av mig och min stress, lika mycket som jag är drabbad av hans problem på grund av att jag i en viss del är involverad.

Hmmm... har de andra pojkvänner eller umgås de i "singelform"? Jag tyckte det var svårt under tiden när man var 20 år, vissa var singel och som tonåringar, andra lite mognare men singel på ett mer laid back sätt, vissa var som om de vore gifta sen hundra år tillbaka. Svårt att kombinera ibland.

Är det fortfarande strul med Lammets situation alltså? Hur fungerar det att bo ihop? Förresten hur är det med Knasen?

:krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hmmm... har de andra pojkvänner eller umgås de i "singelform"? Jag tyckte det var svårt under tiden när man var 20 år, vissa var singel och som tonåringar, andra lite mognare men singel på ett mer laid back sätt, vissa var som om de vore gifta sen hundra år tillbaka. Svårt att kombinera ibland.

Är det fortfarande strul med Lammets situation alltså? Hur fungerar det att bo ihop? Förresten hur är det med Knasen?

:krama

Den nämnda kompisen har barn och sambo. Det är en blandad skara egentligen. Jag har aldrig sagt nej till att ses och dessutom tagit initiativ till att träffas utan Lammet. Dvs, jag är jättemån om att ha kvar mitt egna liv även om jag inte är ensam i mitt liv så måste jag ändå ha vissa saker för mig själv. Men det spelar ingen roll, det är ingen som tar initiativ tillbaka och det gör mig ledsen. De som är upptagna beter sig som om de vore fastvuxna i soffan därhemma. Singelkompisarna frågar inte längre om jag vill haka på ut. Detta gör ju att jag inte kan låta bli att känna mig som någon tråkig typ för ingen vill ha med mig. Eller att jag bara duger till när jag är ledsen för då är det plötsligt intressant att få veta privata saker, då kan de ju dra åt helvete tycker jag. Varför vara där bara när en mår dåligt men skita i en när en mår bra, roliga människor det där.

Det är fortfarande problem, det är mer invecklat än det låter, vilket har lett till att jag till slut ställt ultimatumet, att han antingen tar tag i det och får hjälp av mig eller annars vill jag absolut inget veta, ingenting alls för jag kan inte acceptera att detta pågår eller att detta fortsätter.

Knasen har haft en söt dobermansflickvän hos sig i några dagar i tre veckor men hon verkar inte passa bra med den nya ägaren så hon kommer åka tillbaka till uppfödaren. Jag vill inte heller ta henne, av olika anledningar trots att hon funkar bra hos oss så då blir det att skicka tillbaka henne.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping