Pic or it didn't happen.
De är för snabba för kameran.
Pic or it didn't happen.
De är för snabba för kameran.
Vafan,, nu när jag kollar på bilden på stor skärm så ser ju att hon t om var kvar på brottsplatsen och höll på vandalisera en flaggstång med sina sparkar! Tur att man kom hem helskinnad!
View attachment 401856
Mäh! Du skulle åkt till södersidan istället. Tänkte åka och äta bullar
Aaaah. En power kitty kick!Haha! Fatta vad högt jag hoppade för att sparka ner den där...
Man kan inte sparka ner saker som är lika höga som Eiffeltornet i jämförelse.
Hann inte, skulle hem till PY, men någon annan helg så!
Aaaah. En power kitty kick!
Hur gick det med hojköpet?
Vi är här nu.
Vafan,, nu när jag kollar på bilden på stor skärm så ser ju att hon t om var kvar på brottsplatsen och höll på vandalisera en flaggstång med sina sparkar! Tur att man kom hem helskinnad!
View attachment 401856
Fan va kul , Vill se mer bilder och info om hojen. :nyfiken
Har varit på turkisk hamam idag, för första gången. Det var helt galet bra. Skrubb o massage så hela kroppen mådde bra. Fast äldsta tjejens min när två rätt stöddiga turkar (kraftiga alltså) dök upp och bad oss ta plats på marmorplattan va rätt obetalbar. Men shit va duktiga de var. De hade järnkoll på allt. Och servicen på stället var helt galet bra. Så omhändertagen har jag inte känt mig på något spa i Sverige ever...
Ja, och vad den heter!!
Fan va kul , Vill se mer bilder och info om hojen. :nyfiken
Ja, och vad den heter!!
I need spa! Svårt att veta vilken jag ska välja eller vad jag vill med besöket utöver avslappning. Tips?
Tror inte ni ser denna bild som jag lägger upp med telefonen o jag orkar inte parkoppla datorn igen.
View attachment 401866
Nääääääver.
För övrigt, med en snabbvisit i tråden (fullt upp i helgen) kommer jag kanske åka till Stockholm om några veckor. Tidpunkt oklart, beror på när min mormor dör och om mamma vill ha sällskap på begravningen.
Lång parentes:
(Nej, jag har inte pratat med mormor sedan jag var liten, senast jag besökte henne var det bara gnäll så jag kände att det var bättre att vår relation fick vara som den var. Mamma däremot återupptog viss kontakt med henne sedan morfar kastade in handduken av ett par anledningar, varav en var att mormor var ensam. Därav mitt brutala uttryck i början av inlägget.)
Vilket konstigt namn på en hoj
Förlåt Pia men du fick mig just att dö lite av skratt. Jag kanske är morbid men fan vilken härlig kommentar.
Jag beklagar dock.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari