Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har varit på turkisk hamam idag, för första gången. Det var helt galet bra. Skrubb o massage så hela kroppen mådde bra. Fast äldsta tjejens min när två rätt stöddiga turkar (kraftiga alltså) dök upp och bad oss ta plats på marmorplattan va rätt obetalbar. Men shit va duktiga de var. De hade järnkoll på allt. Och servicen på stället var helt galet bra. Så omhändertagen har jag inte känt mig på något spa i Sverige ever...

I need spa! Svårt att veta vilken jag ska välja eller vad jag vill med besöket utöver avslappning. Tips? :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
För övrigt, med en snabbvisit i tråden (fullt upp i helgen) kommer jag kanske åka till Stockholm om några veckor. Tidpunkt oklart, beror på när min mormor dör och om mamma vill ha sällskap på begravningen.

Lång parentes:
(Nej, jag har inte pratat med mormor sedan jag var liten, senast jag besökte henne var det bara gnäll så jag kände att det var bättre att vår relation fick vara som den var. Mamma däremot återupptog viss kontakt med henne sedan morfar kastade in handduken av ett par anledningar, varav en var att mormor var ensam. Därav mitt brutala uttryck i början av inlägget.)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För övrigt, med en snabbvisit i tråden (fullt upp i helgen) kommer jag kanske åka till Stockholm om några veckor. Tidpunkt oklart, beror på när min mormor dör och om mamma vill ha sällskap på begravningen.

Lång parentes:
(Nej, jag har inte pratat med mormor sedan jag var liten, senast jag besökte henne var det bara gnäll så jag kände att det var bättre att vår relation fick vara som den var. Mamma däremot återupptog viss kontakt med henne sedan morfar kastade in handduken av ett par anledningar, varav en var att mormor var ensam. Därav mitt brutala uttryck i början av inlägget.)

Förlåt Pia men du fick mig just att dö lite av skratt. Jag kanske är morbid men fan vilken härlig kommentar. :kär
Jag beklagar dock. :krama

Vilket konstigt namn på en hoj :D

Skit pårej. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Förlåt Pia men du fick mig just att dö lite av skratt. Jag kanske är morbid men fan vilken härlig kommentar. :kär
Jag beklagar dock. :krama

Haha, ingen fara. Jag sa till mamma att jag kunde göra henne sällskap om hon ville. Det lät brutalt, jag vet. Skrattade lite åt hur jag uttryckte mig så kände mig tvungen med parentesen :p

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping