PippiT
Professionell mobbare
Haha, jag fixar det hemma sen men du får säkert påminna mig igen.
För er karlar som är singlar i tråden kan jag tipsa om en tur till Norge!
Hmm.. Merparten av deras skidåkerskor ser iaf jävligt bra ut, så Norge kanske vore nåt
Att ni ens tänker på att idka avel med dessa norrmän, förlåt norskor, har ni inte hört om helikopterkraschen på kyrkogården i Norge där de hittade över tusentals döda?
Hashtag: Idiocracy
Konstaterar bara att dom är snygga. Men norska kan vara obegripligt som språk så det är inte aktuellt. Påminner om östgötar hela bunten!
Konstaterar bara att dom är snygga. Men norska kan vara obegripligt som språk så det är inte aktuellt. Påminner om östgötar hela bunten!
Nä, hur kan de vara snygga? Du är konstig
Har iofs ingen aning om hur norskor ser ut överlag, men jag är nog lite hemligt kär i Therese Johaug och Heidi Weng iaf
Jag tror nog du kan nämna ett par snygga svenskor också
Att ni ens tänker på att idka avel med dessa norrmän, förlåt norskor, har ni inte hört om helikopterkraschen på kyrkogården i Norge där de hittade över tusentals döda?
Hashtag: Idiocracy
Nu tänker jag vara landsförrädare och säga att det norska språket ofta är mer logiskt än det svenska. Fast vissa ord blir bara väldigt fel. Norskans förspiele är förfest.
Glassfiber tycker jag dock lät som en bra idé
Ja nog är vi snygga i Östergötland allt.
Jag blir förbannad snart. Försöker lägga till ett nytt garage men det verkar fan i mig vara stört omöjligt. Hjääääääääälp.
Ta det lugnt, tänk på fötterna
Men klicka på "Mitt Garage" uppe i menyn, sen klicka på texten "PippiTs garage" på sidan du fått upp.
Sen "Nytt Fordon" uppe till höger , sen kan du lägga till Birrdya.
Har för mig att det är nån bugg med den där sidan så du typ måste skapa och spara fordonet först, och sen lägga till bild. Eventuellt så att du bara kan lägga till en bild i taget också. Glöm inte heller att spara igen när du lagt till bild.
Problemet då är att den hamnar som nytt fordon under 2012. Jag vill ska ett nytt garage, en ny överskrift för 2014.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari