Singeltråden

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
För er karlar som är singlar i tråden kan jag tipsa om en tur till Norge!

Jag trodde det var en myt att norska tjejer drog sig till svenska män, men det verkar helt sant. Fyra tjejer som raggade på mig under lördagen under de 2h vi var ute. Aldrig någonsin varit med om något liknande. En var riktigt dryg och blev ledsen när jag inte ville ha henne. Då hade jag ändå sagt att jag har flickvän hemma som jag älskar och visat bilder på henne.

Det slutade med att hon började bräda sin kompis istället om min kompis. Vi trodde han skulle få en trekant där. :rofl

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Att ni ens tänker på att idka avel med dessa norrmän, förlåt norskor, har ni inte hört om helikopterkraschen på kyrkogården i Norge där de hittade över tusentals döda? :rolleyes:

Hashtag: Idiocracy :glömdet

Konstaterar bara att dom är snygga. Men norska kan vara obegripligt som språk så det är inte aktuellt. Påminner om östgötar hela bunten! :D

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Konstaterar bara att dom är snygga. Men norska kan vara obegripligt som språk så det är inte aktuellt. Påminner om östgötar hela bunten! :D

Nu tänker jag vara landsförrädare och säga att det norska språket ofta är mer logiskt än det svenska. Fast vissa ord blir bara väldigt fel. Norskans förspiele är förfest. :rofl
Glassfiber tycker jag dock lät som en bra idé :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Nä, hur kan de vara snygga? Du är konstig :gnissla

Har iofs ingen aning om hur norskor ser ut överlag, men jag är nog lite hemligt kär i Therese Johaug och Heidi Weng iaf :D

edit: men nu när jag tänker på det så är det nog mest för att dom är sportiga, inte att dom är norska :D

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att ni ens tänker på att idka avel med dessa norrmän, förlåt norskor, har ni inte hört om helikopterkraschen på kyrkogården i Norge där de hittade över tusentals döda? :rolleyes:

Hashtag: Idiocracy :glömdet

Dessutom va det ingen helikopterkrasch det va ett zombievirus som brutit ut egentligen. Sådeså. :crash

Ja nog är vi snygga i Östergötland allt. :banana :glömdet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu tänker jag vara landsförrädare och säga att det norska språket ofta är mer logiskt än det svenska. Fast vissa ord blir bara väldigt fel. Norskans förspiele är förfest. :rofl
Glassfiber tycker jag dock lät som en bra idé :)

Det mesta är väl logiskt i jämförelse med skånska...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag blir förbannad snart. Försöker lägga till ett nytt garage men det verkar fan i mig vara stört omöjligt. Hjääääääääälp.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Jag blir förbannad snart. Försöker lägga till ett nytt garage men det verkar fan i mig vara stört omöjligt. Hjääääääääälp.

Ta det lugnt, tänk på fötterna :D

Men klicka på "Mitt Garage" uppe i menyn, sen klicka på texten "PippiTs garage" på sidan du fått upp.
Sen "Nytt Fordon" uppe till höger , sen kan du lägga till Birrdya.

Har för mig att det är nån bugg med den där sidan så du typ måste skapa och spara fordonet först, och sen lägga till bild. Eventuellt så att du bara kan lägga till en bild i taget också. Glöm inte heller att spara igen när du lagt till bild.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ta det lugnt, tänk på fötterna :D

Men klicka på "Mitt Garage" uppe i menyn, sen klicka på texten "PippiTs garage" på sidan du fått upp.
Sen "Nytt Fordon" uppe till höger , sen kan du lägga till Birrdya.

Har för mig att det är nån bugg med den där sidan så du typ måste skapa och spara fordonet först, och sen lägga till bild. Eventuellt så att du bara kan lägga till en bild i taget också. Glöm inte heller att spara igen när du lagt till bild.

Problemet då är att den hamnar som nytt fordon under 2012. Jag vill ska ett nytt garage, en ny överskrift för 2014.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Problemet då är att den hamnar som nytt fordon under 2012. Jag vill ska ett nytt garage, en ny överskrift för 2014.

Du har inte råkat döpa ditt garage till 2012? Kolla under mitt garage -> inställningar vad det heter.
Har för mig att man hade flera "garage" förut.. Men nu har du ett garage, som sen innehåller flera hojar.

Så om garaget heter 2012 så är det ju bara döpa om det till typ Piipans hojar.
Och sen lägga upp hojarna.

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping