tkdrille
Guest
Nä jag har väl vissa fördelar när det gäller att gissa kanske.
Ska vi fuska?
Nä jag har väl vissa fördelar när det gäller att gissa kanske.
hehe, vad jag vet har ingen av oss sagt det rakt ut på forumet än.
Jag är hemskt dryg iaf.Du är en hemsk man nu. Vettifan om vi bjuder dig på fest lilleman.
Mjoh, lite. Det är förvånansvärt få som faktiskt lagt till mig på fejsbok härifrån. eller ja, förvånande och förvånande.Nä jag har väl vissa fördelar när det gäller att gissa kanske.
Haha, tag, you're it!Honor away! Inget navelludd tack, har för mkt redan
It's obvious.
Inget show off när du skjutsar bara...
Nej, det var inte poppis med wheelies.
Jo klart men de är ju jag med. Gör allt för och va dryg. Skulle jag lagt ut en bild på mig här hade tråden dött totalt. Så drygt
Slowroller vet vad jag pratar om.
För mycket att riskera med di sma.
Nästan så jag måste lägga upp en bild på mig från SRF. Iklädd kilt, tshirt, cylinderhatt, kängor och en ölflaska.
Men du hade långt hår? Då får man se ut hur man vill
Hehe, jo.
Jomän.
Och ett fult litet pipskägg med hundfitta.
Mjaeh, problemet är att hitta en kvinna värd att vara med som som står ut med en. Men det är just en sån jag hittat.
Annars är det ju skitlätt att hitta dumma spån att hänga ihop med om man inte har några kriterier för kvinnan.
Haha tänk dig att ha en alldeles egen o(å)lga
Du är en hemsk man nu. Vettifan om vi bjuder dig på fest lilleman.
Speciellt när de inte är ens egna. Crap vilken oro man haft att det ska komma in nån störje och sabba ens avkomma, oavsett sätt. Sen har man ju själv bjudit på diverse äventyr vad gäller farkoster som lyckligtvis avlöpt väl.
En polare hadde en mus som hette Olga förut. Så jag lyckas bara tänka mig Olga som en grå råtta.
Fest?
Hemskt och tänka på en råtta om man sätter på en ryska. De kan bli så fel.
Ja fest ska vi ha vi i SKÅÅNE. De är ju aldrig fest nån annan stans Vi är rediga fyllon.
Well... Ulvhamne... dryg... naaa... jag vet inte jag, ibland kanske lite, men sockersöt som ett penntroll är han så man vill ju bara snurra kalufsen på'n o leka med honom Sen har riktiga män kilt, allt annat går ju tokbort så... hur många av er andra har någonsin gått i kilt?Jag är hemskt dryg iaf.
well... *censurerar mig själv här en bit* men skägg är skiten och ja han har ju ett snyggt skägg som jag får pilla medHaha jäklar de måste fjällan gilla... Pirri pirri muffen.
Du hittar kombon när du minst anar det. Men hur råttan Olga kommer in i kombon vete faan? Du letar nog på fel ställen i så fallDet är ju just den kombinationen som kan bli lite knepig. :/
En polare hadde en mus som hette Olga förut. Så jag lyckas bara tänka mig Olga som en grå råtta.
Ja Drille, vad ska jag säga.... en råtta som sätter på en ryska är jättefel... Men du skrev nått nånstans om att du skulle bli allvarlig.. bli inte det, allvarliga män är bara sååååå tråkigt Vara sig själv, visa ärlighet och respekt så kommer du längre än de flesta, tro mig.Hemskt och tänka på en råtta Som sätter på en ryska. De kan bli så fel.
Själv har jag lyckats bespara världen några halvkloner av mig själv så jag får nöja mig med att skrämma skiten ur andra människor när jag lär deras barn dumheter. Planen för tillfället är tex att köpa en cross om ett par år åt lillebrors dotter.
Du hittar kombon när du minst anar det. Men hur råttan Olga kommer in i kombon vete faan? Du letar nog på fel ställen i så fall
Ja Drille, vad ska jag säga.... en råtta som sätter på en ryska är jättefel...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |