Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Rockmorsan jag lyckades inte bli allvarlig ju. Och varför kallar ni mig för drille nu :) jag får många smeknamn nu tycker jag.

Är de du som var ulvhamnes kvinna ?

Sorry, tkdrille ska det ju va om det ska va rätt, vi får skärpa oss och läsa rätt.

Om det är jag som är Ulvhamnes kvinna? Ehhh.. ja det är klart att jag är :hej det har ju till och med stått i sporthojsbladet :) Och han är mitt alldeles egna troll eller som det stod i sporthojsbladet, en riktig fullblodshanne.

Och jag säger bara det, att träffa någon som har samma kärlek till hojar är ju alldeles underbart. För att hooka upp med någon som börjar gnälla över att man kör hoj för mycket... pöh! Nä fy faan... Så ja singeltråden levererar på riktigt :tummenupp

NU fulquotar du allt lite! :7peta
Hade ett citat där emellan ju! :gnissla
:hihi För tankarna till mus-scenen i stan helsing.
He he... fast jag läste så, dvs fort och fel och då blev det mycket roligare :hihi

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Måste nog säga att ni har inte mycket koll här i tråden...Jag visste redan innan jag började skriva,när jag gjorde min research att de var ett par! Stod ganska så tydligt.:lol

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Måste nog säga att ni har inte mycket koll här i tråden...Jag visste redan innan jag började skriva,när jag gjorde min research att de var ett par! Stod ganska så tydligt.:lol

:confused::confused:
gjorde research?
:confused::confused:

Nä man ska göra som alltid här på SH, inte använda sig av fakta, inte kolla upp saker utan bara posta diReCt!
Eller hur var det där nu ;)

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Vad händer här då?

Well... Ulvhamne... dryg... naaa... jag vet inte jag, ibland kanske lite, men sockersöt som ett penntroll är han så man vill ju bara snurra kalufsen på'n o leka med honom :krama Sen har riktiga män kilt, allt annat går ju tokbort så... hur många av er andra har någonsin gått i kilt?

Klart man springer i kilt :tummenupp
Tänkte ha den på bröllop nästa månad :yoparty

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Ok Rille,åldern spelar faktiskt liite roll här...avstånd är bara en transportsträcka som man kan göra ngt åt,värre med åldern..:smasha

tkdrille

Guest
Ok Rille,åldern spelar faktiskt liite roll här...avstånd är bara en transportsträcka som man kan göra ngt åt,värre med åldern..:smasha

Så känsligt =). haha, alltså jag kör typ 40-70 mil per dag i jobb. Jag tycker köra bil och transportera mig på vägar och dylikt är rätt så tråkigt nu för tiden =)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...