Bara jag som inte klarade av att se klippet mer än några sekunder?
Nejdå, du var inte ensam om det...
Bara jag som inte klarade av att se klippet mer än några sekunder?
Det skulle vara kul att texta den för din skull. Det finns en blandad publik med barn och vuxna.
"It's playing with the frog", "look it tries to open froggys mouth", "omg this is frig rape" "what is it doing mommy?"
Nejdå, du var inte ensam om det...
Det är ingen som tycker du liknar en groda eller JP en apa. Det är mest storleksskillnaden som var kul. Så är det sagt
Ni ska alltid gadda ihop er!
Håll inte på!
Håller aldrig på
Det är ingen som tycker du liknar en groda eller JP en apa. Det är mest storleksskillnaden som var kul. Så är det sagt
Sitter på Tant brun och käkar macka och dricker kaffe
Lite kallare att köra hoj idag.
Vilket järn valde du idag?
Det skulle vara kul att texta den för din skull. Det finns en blandad publik med barn och vuxna.
"It's playing with the frog", "look it tries to open froggys mouth", "omg this is frig rape" "what is it doing mommy?"
Hade det varit en svart bakgrund med enbart texten skulle jag nog tycka det var roligt men att se och med vetskap att grodan far illa för apans egna höga nöje känns helt enkelt inte bra.
Överlevde grodan?
Hade det varit en svart bakgrund med enbart texten skulle jag nog tycka det var roligt men att se och med vetskap att grodan far illa för apans egna höga nöje känns helt enkelt inte bra.
Överlevde grodan?
Vilket järn valde du idag?
Filmen tar slut med apan traskandes iväg med grodan fortfarande hängandes midskepps. Tydligen vanligt med våldtagande chimpanser på YT.
Jo, att det förekommer våldtäkter ute i naturen är jag medveten om, det hade väl aldrig skett bland människor om det saknades grottmänniskor.
Men bara det att apan ger sig på något så litet gör mig illamående helt enkelt. Jag kan som till exempel inte acceptera att en häst sätter på en get.
Jo, att det förekommer våldtäkter ute i naturen är jag medveten om, det hade väl aldrig skett bland människor om det saknades grottmänniskor.
Men bara det att apan ger sig på något så litet gör mig illamående helt enkelt. Jag kan som till exempel inte acceptera att en häst sätter på en get.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|