PippiT
Professionell mobbare
Snackar ni fortf. om den där grodan?
Det är ju hundra år sen Poopen postade den vid det här laget..
Du är hundra år!
Snackar ni fortf. om den där grodan?
Det är ju hundra år sen Poopen postade den vid det här laget..
Du är hundra år!
Du är 100 mm
Överdriv inte nu!
Så om en liten kille våldtar en stor tjej är det mer acceptabelt än att en hulkig kille sätter på en dvärgtjej? (Jag vet svaret, men du fattar)
Du är 100 mm
Överdriv inte nu!
Det gör han inte, Pippi är lång!
Samma art bägge två. Det innebär också att inälvorna och diverse annat inte blir uppslitna och trasiga. Kolla bara klippet där en kille frivilligt lät sig bli påsatt av en häst. Där var knappast våldtäkt men jag blev minst lika illamående av det som apan och grodan.
Nä, nu ska jag ta med mig min bitterhet (är för övrigt jättenere och ledsen idag, dagen åt helvete och bättre känns den inte nu vid det här laget heller) ut och inviga min nya portabla grill som förhoppningsvis står bättre än förra årets som fick blåsa bort när Judy och Simone var här och hälsade på i höstas (ja, den var dålig på riktigt så jag lämnade den därute bara sådär).
Men har du sett hur stor mun en groda har och hur liten penisen på ap-ungen var? Det finns ett mer detaljerat klipp
Det faktum att du skrev detta och det faktum att du söker dylika klipp på jutub ger mig obehagliga associationer.
Jag vill inte ha det, ska ta ett snack med Blöjan om det här
Aa visst serru, å jorden e platt va?Det var faktiskt han som bad mig lägga upp det. Nu vet jag varför, det va för att jag skulle få skulden. Damn, jag gick i fällan.
Hade inte sett klippet med mer detaljer förrän han visade det.
Aa visst serru, å jorden e platt va?
Det gör han inte, Pippi är lång!
Jämfört med dig är alla långa?
Det är bättre att kolla fakta innan man går på sånt där än att stampa med foten efteråtSom sagt, fälla. Lär inte gå i den igen.... eller så gör jag säkert det. Litar för mycket på folk.
Det är bättre att kolla fakta innan man går på sånt där än att stampa med foten efteråt
Men har du sett hur stor mun en groda har och hur liten penisen på ap-ungen var? Det finns ett mer detaljerat klipp.
Han får skylla sig själv om han ger sig på att knulla med en häst, djursex är aldrig ok oavsett hur stor eller liten den ena eller andra är. Våldtäkt är aldrig ok heller men jag kan ändå garva åt klippet med grodan. Kanske gör mig till en hemsk människa men jag har svårt att låta bli.
Och då gör det mig till en hemsk människa om jag säger att jag tycker att djursex är ok om båda djuren är med på det. Då är vi kvitt
Alla sorters våldtäkter gör mig illamående. Frivilligt sex sker ju på egen risk så därför ser jag annorlunda på saken. En man som surrar fast en hästs ben för att inte bli sparkad när han sätter på henne är lika hemskt som att apan sätter på en groda i munnen (ve och vasa om grodan haft tänder, slår jag vad om!)
Med grodan var ju inte bunden. Vem vet han kan var med på det och gillade det. Skämt åsido, du vet vart jag står i frågan.
Ja, det behöver ju faktiskt inte alltid vara negativt att bli upplyft under sex...
Wow. Jag dödade singeltråden genom att prata om sex. Fascinerande...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|