PippiT
Professionell mobbare
Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823
VITSNIPPOR sa jag ju. Att du aldrig lär dig.
Nu är väl inte ett långt tele det bästa för att fota blommor, men Blöjan har tydligen beställt vitsippor om jag förstod saken rätt?
View attachment 403823
View attachment 403823
View attachment 403823
Vitsnippor e fina.
VITSNIPPOR sa jag ju. Att du aldrig lär dig.
Snippa kan väl va najs, men blommor vettefan.
Nah, tror inte jag ska tänka på så mycket när jag dejtar, jag är oförbättringsbar.Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem. Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.
Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...
Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...
Låter trevligt, hör av dej om du ska ut och tjöra
Alltså,, när jag har sagt "Tjena blixten!" till dig , så har jag alltså inte menat att du var snabb.. är väl bäst att förtydliga det med tanke på din nyupptäckta långsamhet
Jag är sugen på en utflykt, men man kan ju köra till Uppsala på bakvägar eller till Skokloster också. I eftermiddag isf. Har du några idéer?
låter kul jag är redan ute och kör
Du får bestämma tid och mötesplats
Kollar in här eller så messar du
Jag gissar att du är ute o gödslar. Med i friluftsbajsarna månne?Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön.
Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem. Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.
En första? Var finns den andra?Jag har precis upptäckt att det finns en första olästa-knapp här. Jag är visst lite långsam trots allt...
En första? Var finns den andra?
Jag har hört att blommar kan vara ett sätt att komma åt snippan, så det kan väl vara positivt med dem. Det kanske är något för dig att tänka på när du dejtar.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|