Singeltråden

OOOOMBAROOM (lavskägge sa så i en känd sagobok)
OOOOM du skulle sätta din (förmodat) lilla fot på honom. Hur stor del av hans fot skulle den täcka?

Handlade det inte om axel nyss? Jag har ingen koll på hur stora fötter Peter har, faktiskt. Men om jag får använda hela kroppen kanske jag kan lyckas täcka hans fot?

Nähäpp... Stortån då?

Låt mig besvara frågan enligt följande:

1506400_10151976701355426_5510058611226579159_n.jpg

:banana

Ibland så blir till och med jag trött på alla sexistiska skämt på jobbet. Det kan verkligen gå för långt. Suck.

Blandad kompott. Inte några skämt om att jag är kärring. Utan sexistiska skämt om tjejer i allmänhet och även sexuella anspelningar som är over the line. Det är rå stämning men vissa grejer säger man bara inte.

Hmmm... sexuella anspelningar är för det mesta roligt tycker jag såvida det inte är någon som jag inte känner/gillar som hintar om att just han och jag skulle... för då... :zpy

Däremot skämt om man man är tjej är bara okej om man vet att man är respekterad och det är med glimten i ögat, men det är klart att även det kan det blir för mkt om det är många som kör samma jargong på en och samma gång. Och om man inte är på humör.

Funkar det inte att stampa med foten? :D

Blandad kompott. Inte några skämt om att jag är kärring. Utan sexistiska skämt om tjejer i allmänhet och även sexuella anspelningar som är over the line. Det är rå stämning men vissa grejer säger man bara inte.

Vi skaffar en machete! Hacka korv och morötter med den på lunchen så kanske de hajjar.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back