Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och att däcken är lite plattslitna gööör inget. Det är bättre när du stannar också, lite lägre och stadigare.
Fast jag har kört med väldigt mkt mer plattslitna däck. Det är bara obehagligt vid en serie snabba omläggningar från sväng till sväng. Annars gåre bra.

Som vanligt gömmer du lite mobbing i ditt inlägg. ;) Det funkar bra som det är, jag kör inte som en idiot som vissa andra *host*JP*host*

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det var lite kyligt att ta hojen till jobbet i morse när det var -2 och frost på sitsen. Helt ok förutom för händerna. Handtagsvärme måste införskaffas å det snaraste.

Eh minusgrader, var bor du på Nordpolen? :va

Men en idiot som skall på licenskurs i helgen, tillsammans med en från mitt garage. Mitt numer tomma garage. Hondan borta :banana

Ska han o Valpen på samma övning tro? :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag är inge bra på å va singel så här mitt i veckan :gråta
men vad är väl en bandag på gåsen... säkert dötrist och tråkigt och svinkall... och säkert alldeles underbart...

askungen får dock stanna hemmavid på gården och ta hand om djur och ungar och aska ur spisarna och tända nytt...

Hur gör ni egentligen för att stå ut? Jag har klarat mig nu 23 timmar och 12 minuter... :gnissla

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
men vad är väl en bandag på gåsen... säkert dötrist och tråkigt och svinkall... och säkert alldeles underbart...

askungen får dock stanna hemmavid på gården och ta hand om djur och ungar och aska ur spisarna och tända nytt...

Hur gör ni egentligen för att stå ut? Jag har klarat mig nu 23 timmar och 12 minuter... :gnissla

Såhär:
*harkel, hu-hum*
Sluta grina! :mad:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Alonetime är bra ibland. Man måste lära sig att tycka om att umgås med sig själv. Jag avskydde det förr men har lärt mig att uppskatta det. Man kan skita med öppen dörr, slappa i soffan, lämna skit framme o bete sig som en svettig bonnlurk. Det kan vara alldeles alldeles underbart. ;)

Meh! Bara för att du bor i Danmark! :7peta

Jobbar du natt eller? :glömdet

Ojoj, stackars gräsänkan... hon vill att alla gråter med henne! :krama

Jag åkte vid 5:30 i morse så typ. ;)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Alonetime är bra ibland. Man måste lära sig att tycka om att umgås med sig själv. Jag avskydde det förr men har lärt mig att uppskatta det. Man kan skita med öppen dörr, slappa i soffan, lämna skit framme o bete sig som en svettig bonnlurk. Det kan vara alldeles alldeles underbart. ;)

BRÖÖÖÖL nu saknar jag honom ännu mer... du beskriver ju precis hur vi lever när vi är tillsammans. Är jag själv blir jag pedant och måste hålla på och städa o trams, jag är dötrött efter nattens plockande och tvättandes

ja Pippi är jag inte rädd för... hon coachar ju i träningstråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
BRÖÖÖÖL nu saknar jag honom ännu mer... du beskriver ju precis hur vi lever när vi är tillsammans. Är jag själv blir jag pedant och måste hålla på och städa o trams, jag är dötrött efter nattens plockande och tvättandes

ja Pippi är jag inte rädd för... hon coachar ju i träningstråden

:krama

De e väl inte natt... :arsele

Joooooo för vissa

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Pew, du var ju en av de som satte igång stolleriet. Du tål det! :fakta

Hprhmp... du vet att jag vet att du vet att du är precis som den söta lilla kissekatten på avataren... du ser söt ut men BAAM ...

Nej jag har legat av mig som sambo och vant mig vid lyxen att få uppvärmd säng... nu är den jettekall

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin