Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har haft lite kontakt med en kvinna på en dejtingsida och efter att ha fått reda på hennes ganska ovanliga namn så googlade jag eftersom jag är nyfiken av mig. Jag upptäckte direkt att det hade "råkat" försvinna ett antal år i hennes ålder. När jag frågade om det så tog det ganska lång tid innan hon svarade, hennes svar var att hon kände sig yngre än hon är och att hon tyckte att det var bättre att uppge den ålder som hon kände sig som. :)

Är detta vanligt bland kvinnor? :)

Edit: Jag letar efter någon från 70-talet och enligt hennes uppgivna ålder var det precis på gränsen att hon var född på 70-talet.

Last edited:

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Ja, vanligare än hos män. Ålder är bara en siffra, skit i det om det stämmer ok för övrigt.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag har haft lite kontakt med en kvinna på en dejtingsida och efter att ha fått reda på hennes ganska ovanliga namn så googlade jag eftersom jag är nyfiken av mig. Jag upptäckte direkt att det hade "råkat" försvinna ett antal år i hennes ålder. När jag frågade om det så tog det ganska lång tid innan hon svarade, hennes svar var att hon kände sig yngre än hon är och att hon tyckte att det var bättre att uppge den ålder som hon kände sig som. :)

Är detta vanligt bland kvinnor? :)

Edit: Jag letar efter någon från 70-talet och enligt hennes uppgivna ålder var det precis på gränsen att hon var född på 70-talet.

Ingen aning, jag har aldrig dejtat någon kvinna. :crash

Men du kanske kan fråga grabbarna i :ligga-tråden. De vet ALLT! :fakta

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE