Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har haft lite kontakt med en kvinna på en dejtingsida och efter att ha fått reda på hennes ganska ovanliga namn så googlade jag eftersom jag är nyfiken av mig. Jag upptäckte direkt att det hade "råkat" försvinna ett antal år i hennes ålder. När jag frågade om det så tog det ganska lång tid innan hon svarade, hennes svar var att hon kände sig yngre än hon är och att hon tyckte att det var bättre att uppge den ålder som hon kände sig som. :)

Är detta vanligt bland kvinnor? :)

Edit: Jag letar efter någon från 70-talet och enligt hennes uppgivna ålder var det precis på gränsen att hon var född på 70-talet.

Ljuger hon om åldern, vad ljuger hon mer om? Vad har hon för självförtroende om hon måste ljuga om sin ålder? Vill du ha en brud som du lätt kan bestämma över och bryta ner, slå till. ;)

Hemma igen, så jävla skönt. Man blir ju trött av 20 grader och sol :crash

Tunnis. :D

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag hade backat. Kan personen ljuga om sin ålder (något som egentligen inte ska betyda ett skit), vem vet vad mer som kan ljugas om?

Det var så jag kände det också.

Nu är det mindre än 3 veckor kvar och jag har inte fått någon 40-årskris ännu, är det normalt? :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Näe, jag har det ganska bra egentligen med grannflickan just nu. Träffats några gånger, snackar lite hela tiden, och åtminstone å min sida trivs bra tillsammans. :) Men jag tycker att jag är åt helvitte för feg och velig, på flera sätt. Det stör mig. :3freak

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Näe, jag har det ganska bra egentligen med grannflickan just nu. Träffats några gånger, snackar lite hela tiden, och åtminstone å min sida trivs bra tillsammans. :) Men jag tycker att jag är åt helvitte för feg och velig, på flera sätt. Det stör mig. :3freak

You snooze you loose. Alla ska vi ändå dö så våga och vinn vetja.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Var det inte nån vis person här på SH som gav rådet 'ta henne på brösten och slicka henne i örat, funkar inte det gå på nästa' ?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin