Jepp .. sitter här i mina stringisar och höglackat o bara väntar på inspektion !!!!!
Bildbevis tack! Har du stora fötter? Annars kanske vi kan låna varandras pumps! Jag har bara 16 par
Jepp .. sitter här i mina stringisar och höglackat o bara väntar på inspektion !!!!!
Bildbevis tack! Har du stora fötter? Annars kanske vi kan låna varandras pumps! Jag har bara 16 par
Jag har storlek 46....
Jag har storlek 46....
Då får du låna av tuttan
Jag tar dem allihop .. Inga bilder eyes only !
Hehe stora fötter......stora skor!
Och händer.
Då får du pallra dig hit! Orkar inte köra till Skövde ikväll!
Jag har storlek 46....
Jag tycker att du verkar nämna dina stora clownfötter ganska ofta när det är kvinnor i tråden, jag förstår inte vad det kan bero på.
Men vafan bråkar vi om toapapper nu?
Va???????????
Tja jag fick ju massa direktiv härifrån om att det var så Myyyysit att bry sig om varandra och slippa Eckeltaxi... så SH-vis är ju tveksamt... :3fre
Och tydligen kör ju Pippit och Blöjan sånt mys så va vet jag...
Kommer dom för att titta på Byrrdia?
Åter till ämnet ..
Min är inte så lång men den är jävligt smal
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man gör för folk man tycker om.
Höhö nae på Blöjan.
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man
Höhö nae på Blöjan.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |