Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vi väntar fortf. på din brygga.. manövern som "vissa" andra redan bjudit på.... *skakar på huvudet*

MEN JAG KOM JU ALDRIG SÅ LÅNGT! :4skrika

Jag försökte, på riktigt. Jag kan försöka igen efter jag lärt mig skaka rumpa, för då kanske höften inte är lika låst längre, tänker jag?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vem är förvånad?

Det såg så tunt ut först men satan vad fullsatt det blev. Galet bra scenbygge, grymt imponerad.

Om du ser min kollega får du hälsa så gott. :)

Det va han på 190 som svimmade va? :D

Om man får undra, vad är JT ?

Justin Timberlake.

Jag håller på att lära mig skaka rumpa, så jag återkommer. Om typ fem år eller så. Minst.

Du får nog fan träna resten av livet om du ska fixa att dansa som honom.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man gör för folk man tycker om.

För att förtydliga: Nu var det ju inte så att jag reagerade på att någon ställde upp för någon annan. Det jag tyckte var tråkigt var att tjejen ifråga uppenbarligen två helger på raken helst hade gjort något roligt själv men i stället satt hemma och gnällde på Fejan om att hon inte kunde ha roligt för att hennes kille var på fest och skulle hämtas. Om hon nu så gärna hade hittat på nåt så tycker jag att hon kunde ha fått göra det och så kunde han han tagit sig hem på eget bevåg. Uppenbarligen så är det ju han som är ute mest och hon som sitter och väntar.

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj

Det var tjejerna som hade hittat något nytt att tjafsa om... de är uppfinningsrika de där två...

Tänkt inte mer på det håll med bara .. hon är kvinna !!! :7peta

Neje, jag är Tjerring, det är inte samma sak! :tuttar

Jag håller på att lära mig skaka rumpa, så jag återkommer. Om typ fem år eller så. Minst.
Skaka rumpa? Någon form av dans alltså? Pole dance? Samba? :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nej nej, dans blandar vi inte in i det här. Främsta syftet är att få bort spänningar och låsningar i höft och ländrygg faktiskt. Mycket billigare än naprapat. ;) Och väldigt mycket effektivare...

Nu blev jag nyfiken, går man någonstans alltså där man får lära sig att skaka på rumpan? Naprapat är inte gratis direkt så allt som kan hålla en därifrån är bra. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att förtydliga: Nu var det ju inte så att jag reagerade på att någon ställde upp för någon annan. Det jag tyckte var tråkigt var att tjejen ifråga uppenbarligen två helger på raken helst hade gjort något roligt själv men i stället satt hemma och gnällde på Fejan om att hon inte kunde ha roligt för att hennes kille var på fest och skulle hämtas. Om hon nu så gärna hade hittat på nåt så tycker jag att hon kunde ha fått göra det och så kunde han han tagit sig hem på eget bevåg. Uppenbarligen så är det ju han som är ute mest och hon som sitter och väntar.

Vad jag vet så har alla en egen vilja och behöver inte göra vad partnern säger åt en att göra?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Ligger det i inte alls i hennes ansvar att göra som hon önskar?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Vad jag vet så har alla en egen vilja och behöver inte göra vad partnern säger åt en att göra?

Ligger det i inte alls i hennes ansvar att göra som hon önskar?

Suck, det är ju precis det jag menar. Hon vill något annat men väljer bort det och är uppenbarligen inte nöjd med det valet. Och det är därför jag tycker att det är tragiskt.

Last edited:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Suck, det är ju precis det jag menar. Och det är därför jag tycker att det är tragiskt.

Fast hon kanske vinner något på att sitta uppe och skjutsa honom? Han kanske gör det för henne ibland också, så att hon av den anledningen tycker det är värt det, även om hon inte är lycklig över det just den kvällen?

Ungefär som när folk klagar över att behöva till jobbet, även om de gärna hade sluppit det just den dagen så hade de nog inte velat vara utan jobbet andra dagar.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Fast hon kanske vinner något på att sitta uppe och skjutsa honom? Han kanske gör det för henne ibland också, så att hon av den anledningen tycker det är värt det, även om hon inte är lycklig över det just den kvällen?

Ungefär som när folk klagar över att behöva till jobbet, även om de gärna hade sluppit det just den dagen så hade de nog inte velat vara utan jobbet andra dagar.

Klart hon vinner något på det. Hon är ju en god fru och lever upp till den tradition som man har i de kvarteren där de bor.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO