Vi väntar fortfarande på den videon
Jag håller på att lära mig skaka rumpa, så jag återkommer. Om typ fem år eller så. Minst.
Vi väntar fortfarande på den videon
Jag håller på att lära mig skaka rumpa, så jag återkommer. Om typ fem år eller så. Minst.
Vi väntar fortf. på din brygga.. manövern som "vissa" andra redan bjudit på.... *skakar på huvudet*
Vem är förvånad?
Om du ser min kollega får du hälsa så gott.
Om man får undra, vad är JT ?
Du får nog fan träna resten av livet om du ska fixa att dansa som honom.
Tack, jag är rätt bra, men nu får du lugna ner dig
JT, inte du JP.
Det finns tunnelbana i Stockholm så vi behöver inte sånt "mys". JAG däremot tycker inte att det är fel med folk som ställer upp på varandra oavsett om de är vänner eller ett par. Om någon ber mig när jag har bil, blöjan eller vänner om jag kan skjutsa eller hämta så ställer jag självklart upp. Det är sånt man gör för folk man tycker om.
Va???????????
Tänkt inte mer på det håll med bara .. hon är kvinna !!!
Skaka rumpa? Någon form av dans alltså? Pole dance? Samba?Jag håller på att lära mig skaka rumpa, så jag återkommer. Om typ fem år eller så. Minst.
tänker jag?
Skaka rumpa? Någon form av dans alltså? Pole dance? Samba?
Nej det gör du inte.
Nej nej, dans blandar vi inte in i det här. Främsta syftet är att få bort spänningar och låsningar i höft och ländrygg faktiskt. Mycket billigare än naprapat. Och väldigt mycket effektivare...
Nu blev jag nyfiken, går man någonstans alltså där man får lära sig att skaka på rumpan? Naprapat är inte gratis direkt så allt som kan hålla en därifrån är bra.
För att förtydliga: Nu var det ju inte så att jag reagerade på att någon ställde upp för någon annan. Det jag tyckte var tråkigt var att tjejen ifråga uppenbarligen två helger på raken helst hade gjort något roligt själv men i stället satt hemma och gnällde på Fejan om att hon inte kunde ha roligt för att hennes kille var på fest och skulle hämtas. Om hon nu så gärna hade hittat på nåt så tycker jag att hon kunde ha fått göra det och så kunde han han tagit sig hem på eget bevåg. Uppenbarligen så är det ju han som är ute mest och hon som sitter och väntar.
För att förtydliga: Nu var det ju inte så att jag reagerade på att någon ställde upp för någon annan. Det jag tyckte var tråkigt var att tjejen ifråga uppenbarligen två helger på raken helst hade gjort något roligt själv men i stället satt hemma och gnällde på Fejan om att hon inte kunde ha roligt för att hennes kille var på fest och skulle hämtas. Om hon nu så gärna hade hittat på nåt så tycker jag att hon kunde ha fått göra det och så kunde han han tagit sig hem på eget bevåg. Uppenbarligen så är det ju han som är ute mest och hon som sitter och väntar.
Vad jag vet så har alla en egen vilja och behöver inte göra vad partnern säger åt en att göra?
Ligger det i inte alls i hennes ansvar att göra som hon önskar?
Suck, det är ju precis det jag menar. Och det är därför jag tycker att det är tragiskt.
Fast hon kanske vinner något på att sitta uppe och skjutsa honom? Han kanske gör det för henne ibland också, så att hon av den anledningen tycker det är värt det, även om hon inte är lycklig över det just den kvällen?
Ungefär som när folk klagar över att behöva till jobbet, även om de gärna hade sluppit det just den dagen så hade de nog inte velat vara utan jobbet andra dagar.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|